פרי גיים

המחזור ה-עשירי בליגת העל לנוער זימן את אחד המפגשים המסקרנים כשמכבי תל אביב 'שחר' אירחה את מכבי חיפה 'שמואל' באיצטדיון רמלה. הצהובים הגיעו אחרי תוצאת התיקו בבאר שבע ועם רצון לצמק את הפער בפסגה שעמד על 7 נקודות לפני המשחק.

מחצית ראשונה 

ההזדמנות הראשונה הייתה של האורחים לאחר שמוחמד עוואד הסתובב קרוב לרחבה ובעט כדור שחלף סמוך לקורת השער. חיפה עלתה ליתרון בדקה ה-15 משער של גיא דהן האיום הראשון של הצהובים במשחק היה כשדור גלילי קיבל כדור טוב ברחבה, עשה הטעיה אך הכדור שלו נקלט בקלות על ידי שוער האורחים.

בדקות הסיום הצהובים ניסו להפעיל יותר לחץ, כשמהלך של גלילי הסתיים בהרמה טובה לרחבה, אך הנגיחה של דסה לא מצאה את המסגרת.

מחצית שנייה

שתי הקבוצות פתחו את החצי ללא חילופים, אך לאחר שמונה דקות גיא צרפתי ערך שינוי ראשון כשהכניס את עדן קארצב במקומו של שי גולן.

המשחק לא התעלה לרמה גבוה בחצי השני ושתי הקבוצות התקשו מאוד להגיע למצבים ממשיים ליד השער. קארצב  הטרי ניסה את מזלו מ-30 מטרים אבל פוקס היה מוכן וקלט.

סמוך לדקה ה-70 מכבי ביצעה חילוף כפוי לאחר שתומר אלטמן נפצע ובמקומו נכנס נתנאל פרץ, כאשר מספר דקות לאחר מכן נכנס גם עמית שפירא גמקומו של אור דסה. גם המחליף הגיע להזדמנות ליד השער אך הבעיטה שלו הלכה גבוה מעל המסגרת.

חמש דקות לסיום נכנסו גיא שטח ומחמוד עוויסאת, אבל גם הם קצרו מלהושיע ומכבי סיימה בהפסד ביתי לחיפה, כשעוד לפני כן עמית שפירא הורחק לאחר התנהגות בלתי ספורטיבית.