כחלק מפרויקט פיתוח המאמנים במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, הצוות המקצועי יקיים העונה נסיעות להשתלמויות באקדמיות שונות ברחבי אירופה. הסנונית הראשונה תצא לפועל הערב (א') כשארבעה מאמנים יטוסו יחד עם ריימונד אוטוול, עוזר המנהל הביצועי, אל העיר ליברפול באנגליה שם ישהו מספר ימים באקדמיה של אברטון, קבוצת העבר של אוטוול.

המאמנים יצטרפו לאימוני קבוצות במחלקת הנוער של האנגלים, יעברו הרצאה על ידי מנהל האקדמיה של אברטון, ד"ר פיטר וינט (הגיע בשנה שעברה מהנבחרות האולמפיות של ארה"ב שם הגיע להישגים כבירים) ויקבלו זווית חדשה של מועדון מהפרמייר-ליג והאקדמיה שלו.

"אנחנו רוצים לתת למאמנים שלנו התנסויות מגוונות, וחלק מהתהליך הזה הוא לשלוח אותם לאקדמיות באירופה". אמר פטריק ואן לוון, המנהל הביצועי של המועדון. "אנחנו מנסים לבחור את המאמנים שיסעו כד שכמה שיותר שנתונים של השחקנים יניבו פירות מהנסיעה. המטרה היא לעשות עוד 4-5 ביקורים כאלו עם מאמנים שונים, ולתת להם את החוויה הזו שתפתח אותם כמאמנים".

החמישה (אליעזר בן אהרון, אלון ברומר, אמיר סופר ואריק לוי) ימריאו היום (א'), ויישהו בעיר ליברפול עד יום שישי, כאשר בין היתר המאמנים ינכחו במשחקים של קבוצת המילואים ושל קבוצת הנוער של הטופיס, וינכחו באימון של הקבוצה הבוגרת בהדרכתו של רונלד קומאן ואחיו ארווין. בסיום הביקור המאמנים יכינו מצגת שתסכם את הביקור אותה יעבירו לשאר מאמני המחלקה, ובה יחלקו את הידע שצברו הלאה".