קצת לפני שהבוגרים יארחו את אשקלון בנתניה, קבוצת הנוער של המועדון תחזור לפעילות אחרי פגרת שזרוע ארוכה, ישירות למפגש מסקרן נגד הפועל באר שבע בוסרמיל (ש', 12:00). הצהובים סיימו את הפגרה עם ריצה יפה של שלושה ניצחונות רצופים, וכעת ירצו להמשיך בדיוק באותה דרך שבה הפסיקה. _q7a0028

לאחר פתיחת עונה מגמגמת, הצהובים ניצבים במקום הרביעי במגמת עלייה. אחד הנתונים המרשימים של מכבי 'שחר' היא העובדה שהצהובים ספגו את כמות השערים הנמוכה ביותר בליגה עד כה, עם ארבעה שערי חובה בשמונה מחזורים. אחד האחראים המרכזיים על הנתון הזה, הוא האיש בין הקורות, עומר כץ. השוער (18) לא חדש למתחם בקרית שלום. כץ גדל במשך שש שנים בקבוצות מחלקת הנוער, ולאחר השאלה של שנה לרמה"ש אשתקד (איתה העפיל ליגה), כץ חזר ישירות לקבוצת הנוער והשתלט על אפודת השוער אותה לבש בעונה לפניו חביב אוחיון.

"הכרתי את חביב לפני זה והוא שוער מצוין. מכבי זה כמו בית בשבילי, לא היה לי מוזר לחזור כי אני מכיר את רוב השחקנים משנים קודמות. לא היה לי חשש לחזור לכאן כי אני בטוח בעצמי וביכולות שלי. הייתי בקשר עם חן עבדו מאמן השוערים שלנו גם כשעזבתי, הוא סוג של אבא שני שלי. קיבלתי פידבקים טובים מתחילת העונה גם מהצוות וגם מהחברים שלי לקבוצה. אני יושב עם חן על הדברים הפחות טובים ומתקנים. ידעתי שאלו היכולות שלי ואני ידעתי שזה מה שאני צריך לתת לקבוצה שלי".

על המחשבות כשהושאל לרמה"שmta_20161011065341aec46d23df003e37cee68e310878861d

"זה היה שינוי מאוד גדול ולמען האמת היה לי קשה מאוד לעשות אותו, אך בסופו של דבר זו הייתה חוויה מאוד מעניינת, עשיתי שמונה משחקים בסגל של הבוגרים ובנוער בסיום עלינו ליגה. זה שונה מאוד ממכבי, אבל באמת היה לי כיף והתחשלתי שם".

על החזרה מהפגרה הארוכה לישורת קשה של משחקי צמרת

"עשינו הכנה טובה מאוד בפגרה, הרבה משחקי אימון נגד קבוצות בוגרים (הפועל ר"ג, בית"ר רמלה) שהיו ברמות גבוהות. אנחנו נכנסים לרצף משחקים קשה נגד יריבות לא קלות, אבל אני מאמין שכאן נראה את עצמנו.  כבר בשבת (הפועל ב"ש) נראה שאנחנו מוכנים ללכת על הכל".

אומרים ששוערים צריכים להיות "שרוטים". אתה נראה אחד ששובר את הסטיגמה הזו

"אני לא מסכים עם זה. שוערים היום צריכים להפעיל הרבה את הראש במשחק ולא רק את היכולות הפיזיות, אפילו יותר את הראש. להיות שוער עם "שריטה" זה דבר שקשה מאוד להצליח איתו.

לקראת העתיד

"אני מאוד רוצה להתפתח במועדון הזה ולהגיע לבוגרים. יצא לי להתאמן איתם ולחוות אימון עם שורה זו זכות ולמדתי ממנו הרבה. בכלל להתאמן עם שחקנים ברמה הכי גבוהה בארץ זה משהו שונה, יצא לי להתאמן עם הבוגרים של רמת השרון בעונה שעברה ומרגישים את ההבדל".