מכבי תל אביב תתארח באיצטדיון 'טדי' במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל כשתפגוש את בית"ר ירושלים. מאמנה של מכבי תל אביב שוטא ארבלדזה התייחס ראשית ליריבה שהצהובים יפגשו מחר: "אני לא חושב שצריך להיות לחוצים. יש לחץ חיובי, תחרות, נקודות ויריבה טובה. לבית"ר תמיד יש אקסטרה מוטיבציה נגד מכבי. האוהדים ידחפו אותם וזה יעשה את המשחק ליותר מעניין. כולנו, כולל המאמנים רוצים להיות במשחק שכזה עם אווירה כזו. בית"ר היא קבוצה שרוצה לשחק כדורגל התקפי ולא רוצה רק להגן ולקחת נקודה. אנחנו מגיעים חיוביים למשחק, יש את כל האלמנטים למשחק כדורגל נהדר. זה המשחק הראשון לשנה החדשה, זה יכול להיות טוב לשחק שם ולהראות מה אנחנו יכולים לעשות".

על המפגשים הקודמים

"כל משחק והזהות המיוחדת שלו. אני יכול להגיד שאנחנו יודעים שלבית"ר יש את המוטיבצית יתר נגד מכבי. הם לקחו לנו נקודות ראשונות העונה עם שער בדקות הסיום. יש דגשים מיוחדים שהראנו בוידאו ונגיד לשחקנים ונתרגל אותם היום".

על העובדה שב"ש משחקת יום אחרי

"אני לא חושב שלסדר המשחקים יש חשיבות. אנחנו צריכים לעשות את העבודה".

על ההיעדרות של גולסה מהאימונים האחרונים

"ראשית אני מאחל את כל הבריאות לבת שלו. היינו איתו בקשר רציף ואני מאמין שהיא בקרוב תהיה בסדר. הוא חוזר להתאמן איתנו אחרי הרבה ימים שנעדר. הוא לא יפתח במשחק נגד בית"ר. גם אוסקר לא יכול לשחק מחר".

על החלון ההעברות

"אנחנו עובדים על זה. יש דברים שאתם לא יודעים ונראה איך הדברים יתפתחו. אנחנו נרצה להתחזק בינואר. שוק מקומי או עולמי, זו שאלה לג'ורדי".

על הקהל

"האוהדים היו נהדרים נגד דאנדלק וראו איזה הבדלים יש בין המשחק הזה לליגה. אנחנו צריכים את התמיכה של האוהדים. האווירה חשובה מאוד והיא חלק מהמכלול". 

גל אלברמן התייצב גם הוא במסיבת העיתונאים ואמר לקראת המפגש נגד בית"ר: "הערכות לפייבוריט כזה או אחר זה לתקשורת. הגענו כ"פייבוריטים" בשנים האחרונות והתקשנו שם. אנחנו יודעים לאן אנחנו הולכים, אבל הרבה תלוי בנו. אם נציג את היכולת שלנו נצליח לנצח".

על ההבדל בעומס המשחקים לעומת פתיחת העונה

"היינו בעומס בתחילת העונה ועכשיו יש יותר זמן בין משחק למשחק, לעבוד יחד ולהגיע עם יותר אנרגיות למשחק הליגה. כבר במשחק האחרון ראינו שינוי מהמשחקים האחרונים. לשם אנחנו מכוונים. הכדורגל שאנחנו מסוגלים לייצר יביא אותנו למקומות שאנחנו רוצים להיות בהם".

על היתרונות שבלו"ז פחות צפוף

"אני לא אכנס לפרטי האימון שלנו כי בסופו של דבר הם נועדו לנו ושם יישארו. ברגע שיש יותר יחידות אימון אפשר לעבוד על הדברים שאנחנו פחות טובים בהם, זה בהחלט אחד הדברים שאנחנו עושים".