מועדון הכדורגל מכבי תל אביב נעתר לבקשתו של האריס מדוניאנין לעזוב את המועדון ולהצטרף ל-MLS שם הוא צפוי לחתום על חוזה ל-3 שנים. הקשר הבוסני הבינ"ל בן ה-31, ערך 56 הופעות בכל המסגרות וכבש 6 שערים מאז חזר למכבי בינואר שנה שעברה.

מדוניאנין, ששיחק במכבי גם בין השנים 2010-2012 אמר לאתר הרשמי: "אני שמח מאוד שהצטרפתי למכבי וברור שהייתי שמח יותר לו גם הייתי זוכה בתארים. ברצוני להודות למיץ' גולדהאר וג'ורדי קרוייף על שאיפשרו לי לעזוב את המועדון למרות העובדה שנותרו לי עוד 5 חודשים לחוזה וזאת על מנת שאוכל לקבל הצעה לחוזה של 3 שנים ב-MLS. אני רוצה לאחל בהצלחה למכבי בעתיד וברצוני להודות לכל אנשי המועדון ולאוהדים על התמיכה שהעניקו לי במהלך שהותי כאן בתל אביב".

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, הוסיף: "בתחילת חלון ההעברות האריס פנה אלינו בבקשה לעזוב על מנת לקבל הצעה לחוזה לשלוש שנים בקבוצה מה-MLS. נעתרנו לבקשה מתוך הבנה כי לקבל הצעה כזו בשלב זה של הקריירה שלו היא הזדמנות מצויינת ולכן החלטנו לא לעמוד בדרכו. ברצוננו להודות להאריס על המקצוענות שהפגין כשנשאר איתנו עד תם מועד ההעברות, ולהודות לו על תרומתו למכבי על המגרש ומחוצה לו. אנו מאחלים להאריס את מלוא ההצלחה בעתיד".