אני: "אחי מתי נצא למשחק? צריך לצאת מוקדם שלא נאחר, תנועה, חניה וכאלה…".

חבר: "אתה רציני?! איזה תנועה ואיזה חניה?! ניפגש בתחנה, FANZONE ומכבי כבר ידאגו לשאר".

פתיחת תחנת 'ספיר': מידע לגבי איסוף והורדה של נוסעים בשאטלים

מכבי תל אביב שמחה לבשר על פתיחתה של תחנת 'ספיר' הסמוכה לאיצטדיון נתניה, תחנה קרובה יותר לאיצטדיון dji_0324שמקצרת את הדרך לכם האוהדים. מכבי תל אביב הקצתה כח שיטור מיוחד אשר יפתח את ציר מיוחד לשאטלים כדי שלא יפגשו בעומסי התנועה ויאפשרו לאוהדים להגיע בזמן לרכבת. אוהדים אשר חפצים להגיע לנקודות דרומיות בדרך חזרה יוכלו להחליף רכבת בלוד ולהמשיך ליעדים דרומיים עד תחנת ב"ש מרכז.

ניתן לרכוש מעכשיו כרטיסים לרכבת+שאטל מתחנות נוספות מלבד תל אביב כגון:ראשל"צ משה דיין, בת ים הקוממיות, בת ים יוספטל, חולון וולפסון ורכבת צומת חולון.

שימו לב: איסוף והורדה של אוהדים החל מהמשחק הקרוב יועתק אל הגשר הסמוך לאיצטדיון (ראו תמונת הסבר).

מכבי תל אביב, FANZONE ורכבת ישראל שמחים להציג בפניכם חווית משחק שמתחילה כבר בדרך לאצטדיון ותלווה אתכם לאורך כל משחקי הבית העונה. לא מאמינים? בואו ותנסו. DSC_0326

במקום לחשב את זמני הנסיעה ברכב לאצטדיון, אתם מוזמנים לרכוש את הכרטיס המשולב (רכבת + שאטל)  שיביא אתכם הלוך-חזור ברכבת  ומשם תמשיכו בשאטלים המיוחדים שיובילו אתכם עד לאצטדיון. מה יקרה בסוף המשחק? השאטלים יחכו לכם מחוץ לאצטדיון ויובילו אתכם חזרה לתחנה. וכל זה במחיר אטרקטיבי שאסור לכם לפספס.

רכבת ישראל תתגבר את הנסיעה חזרה ברכבת מיוחדת בשיטת 'מלא וסע'. הרכבת תחכה לכם בתחנה בנתניה ואחרי שתתמלא תעשה את דרכה חזרה למרכז. כמו כן, בסיום המשחק, את לו"ז הרכבות תמצאו באתר הרכבת בכתובת: www.rail.co.il

DSC_0366

איך רוכשים כרטיס לשאטל?

  • כנסו לאתר של FANZONE 
  • רכשו את הכרטיס המשולב לרכבת ולשאטל . שימרו את אישור ההזמנה שתקבלו למכשיר הסלולרי (ישנה גם אופציית הדפסה) והביאו אותו אתכם לתחנת הרכבת.
  • לא רכשתם הכרטיס במכירה מוקדמת? טעות, אבל מטעויות לומדים. תוכלו לרכוש כרטיס הלוך חזור בשאטל בעלות עם הירידה בתחנת הרכבת בנתניה בעלות מלאה של 25 ש"ח.
  • תחייכו. כבר הרווחתם זמן יקר בדרך לאצטדיון.

FanZone יפעילו גם הסעות באוטובוס שיגיעו לאצטדיון. להרשמה להסעה לחצו כאן