לאחר שניצחו במזג אוויר סוער את הפועל רמה"ש, מכבי תל אביב 'שחר' תחזור לאיצטדיון העירוני ברמלה שם היא תארח בשבת את מכבי פתח תקווה למשחק במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל לנוער. מבחינת מכבי, המפגש יכול לעזור לה לטפס במעלה הטבלה כאשר הפער בין המלאבס במקום השני לצהובים שבמקום הרביעי הוא שלוש נקודות בלבד.

מיד עם סיום האימון המסכם של גיא צרפתי, תפסנו את מגנה של מכבי תל אביב 'שחר' עמית רוזנבוים לשיחה על המפגש הקרוב, משחק ההגנה של הקבוצה וגם ההכנה האישית שלו לקראת הכניסה למים העמוקים של ליגות הבוגרים.

"עשינו הכנה טקטית טובה לקראת המשחק. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות על המגרש וגיא (צרפתי) עשה לנו תדריך טוב שיעזור לנו להיות הכי מוכנים שאפשר בשבת. פ"ת היא קבוצה מצוינת אבל אנחנו מועדון עם דרך ושיטת משחק של משתנה בגלל יריבה כזו או אחרת. מתחילת השנה אנחנו מציגים משחק הגנה מצוין וסופגים כמות זעירה של שערים. זה נכון שברמה"ש לא פתחנו טוב את המשחק, אבל ידענו לשנות מומנטום, לכבוש ולשמור על התוצאה".

על הפציעה של השוער עומר כץ

"קודם כל אני וכל הקבוצה מאחלים לו החלמה מהירה. יש לנו עוד שוערים טובים בקבוצה ואני מאמין שמי שישחק יקח את ההזדמנות בשתי ידיים".

על המפגש הפיקנטי עם פ"ת של אורי אוזן

"אנחנו פוגשים את אורי שהוא מאמן מצוין. אני שמח שיצא לי להתאמן תחתיו. אנחנו לא מסתכלים יותר מדי על היריבה כי יש לנו את הדרך שלנו כקבוצה וכמועדון".

לקראת סיום התקופה בליגות הנוער

"אני בעונה האחרונה שלי בנוער. אני מתאמן הרבה ועובד קשה לקראת המעבר הזה. ההכנה לשינוי הזה מתחיל בדברים הכי קטנים. החל מתזונה יותר נכון, ליותר תשומת לב למנוחה ולטיפול בעצמך. זה זמן שאתה מתחיל להבין באופן הכי ברור שבחרת במקצוע הזה וצריך לתת בו את הכל, כי אין זמן לשנות ולתקן אחר כך".

חוץ מכדורגל, מה אתה עושה בשעות הפנאי?

"אני מאוד אוהב להיות עם המשפחה ועם החברים. האמת שפיפ"א זה תחביב גדול מאוד שלי. אני מאוד אוהב מוזיקה ולצערי אני לא יודע עדיין לנגן על כלי כלשהו בגלל שהכדורגל לוקח לי את כל הזמן, אבל אני בטוח שזה יגיע".

איפה נראה אותך בעוד חמש שנים?

"בקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב"