פרי גיים
אחרי 4 ניצחונות רצופים בכל המסגרות מכבי תל אביב הגיעה לאיצטדיון בנתניה למשחק חוץ מול הפועל רעננה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. הצהובים הגיעו להתמודדות לאחר שעברו את בני לוד בסיבוב ח' (0:3) ולאחר תקופה טובה גם בליגה. ג'ורדי קרויף ביצע מספר שינויים בהרכב והחליט לפתוח עם עמרי בן הרוש, דור פרץ והאריס מדוניאנין ב-11, כאשר טל בן חיים החלוץ וטל בן חיים הבלם נותרו מחוץ לסגל בשל פציעה. מהעבר השני, רעננה הגיעה לאחר שבסיבוב הקודם גברה 1:4 על מכבי אחי נצרת אך גם לאחר 5 הפסדים רצופים בליגה. שחקני הרכש יובל שבתאי ושמעון אבוחצירה הוצבו בהרכב של חיים סילבס.

תקציר הניצחון על הפועל רעננה בגביע המדינה

מחצית ראשונה
ההזדמנות הראשונה במשחק היתה שייכת לרעננה. בדקה ה-3 ירדן כהן נותר חופשי ומ-16 מטרים ירה כדור שפיספס במעט את המסגרת. כבר בדקה ה-14 מכבי איבדה את אוסקר סקאריונה שלא הצליח להמשיך בשל פציעה, שגיב יחזקאל נכנס במקומו. המארחת היתה מסוכנת יותר גם בדקות הבאות אבל הזדמנויות קורצות של שבתאי ווהבה לא הפכו לשער. בדקה ה-41 מכבי ייצרה איום ראשון על השער. מדוניאינין הכניס עומק ליחזקאל שהקפיץ מעל השוער, רק שהצלה של והבה מהקו מנעה שער מהצהובים. שתי דקות לאחר מכן מדוניאנין מצא את בניון שמזווית קשה המשיך בנגיעה מהאוויר, הכדור חלף על פי השער. 

מחצית שנייה
מכבי היתה מעט יותר דומיננטית בפתיחת המחצית השניה. בדקה ה-53 יחזקאל קיבל את הכדור בצד שמאל, הוא חתך למרכז אבל הבעיטה שלו נבלמה בבן בנימין. בדקות הבאות המשחק הפך לסגור מאוד כשנדמה ששתי הקבוצות חוששות לספוג שער שיסבך אותן. התוצאה: מעט מאוד איומים על על המסגרת והליכה להארכה של 30 דקות נוספות.

הארכה
מכבי החלה להרים את הרמה בתחילת ההארכה ובדקה ה-102 גם השיגה שער. מיכה שלח כדור לבניון באגף שמאל, יוסי הרים את הראש והגביה לקיארטנסון שנגח לקורה ופנימה. הקרח בנתניה סוף סוף נשבר. רגע לפני השריקה האחרונה רעננה הצליחה להשיג שיוויון. בניון ספק הכשיל את שכר ברחבה, שמואלביץ' סימן על הנקודה הלבנה ושמעון אבוחצירה ירה את הפנדל לרשת ושלח את הקבוצות לפנדלים. בדו קרב ראיקוביץ' הציל בעיטה של בן בנימין, רוג'רס קולה שלח כדור נוסף מעל השער ובסופו של דבר מכבי ניצחה 2:4 בדרך לעליה לרבע הגמר.