פרי גיים
השחקנים של גיא צרפתי הגיע למשחק במסגרת המחזור ה-16 של ליגת העל לנוער לאחר שנעצרו במחזור הקודם עם הפסד 2:1 אצל קרית שמונה. לאחר אותו משחק עזב את הקבוצה הבלם ראני חמזה, שעבר למכבי שעריים מהליגה הלאומית. מחוץ לסגל נותרו תומר אלטמן, עמית רוזנבוים ועומר כץ הפצועים. גיא שטח, מחמוד עוויסאת ונתנאל פרץ קיבלו קרדיט ב-11 של גיא צרפתי.

מחצית ראשונה

שתי הקבוצות פתצו את המחצית במשחק די שקול, כשככל שחלפו הדקות שחקניו של גיא צרפתי החלוו להשתלט על מרכז המגרש ולנסות למצוא את הפירצה בהגנה של טוברוק. נתנאל פרץ רשם הזדמנות מצויינת בדקה ה-34 כשקיבל כדור רוחב ובעט מ-6 מטרים מעל לשער. גם רון זמיר רשם בעיטה שלא הייתה רחוקה משער טוברוק. לקראת סיום המחצית סוסה רשם את החמצת המחצית  של טוברוק כשפרץ לבד מול חן עוזרי. השוער הצליח לעצור את החלוץ ונעזר בגבאי שהרחיק לקרן.

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה עם מספר התקפות מתפרצות של טוברוק, כשאחת מהן סחטה הצלה ענקית של עוזרי אחרי נגיחה מ-4 מטרים של סוסה. בדקה ה- 60 פאדי נאז'ר היה המוצהב הראשון. בדקה ה-64 ערך גיא צרפתי את החילוף הראשון שלו במשחק כשהוצי את אור דסה והכניס על חשבונו את אילון אלמוג. 

הכניסה של אלמוג הפריחה רוח חיובית בהתקפה של הצהובים. בדקה ה-66 החלוץ רשם את ההזדמנות הראשונה כשניסה חצי בעיטת יעף מתוך הרחבה אבל הכדור נעצר על ידי אוחיון. שהרחיק לקרן. אלמוג ניסה שוב את כוחו בכדור שהוגבה לרחבה ושוב היה שם אוחיון את מלול שהרחיקו לקרן מקו השער.

בדקה ה-77 נכנס גם עמית שפירא על חשבונו של עוויסאת. צרפתי ניסה להוסיף עוד מחץ בהתקפה לקראת הסוף הוציא את זמיר והכניס את פרינס, שמצא בדקה האחרונה את הקורה השמאלית של אוחיון אחרי שניסה בעיטה מ-16 מטרים. למרות הניסיונות של הצהובים למצוא את הרשת של טוברוק, שתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות. בשבת הבאה מכבי 'שחר' תשוב לארח ברמלה, כשתפגוש את עירוני ראשל"צ – יהודה.