אחד השחקנים הכי מזוהים עם מכבי תל אביב בעשור האחרון צפוי לשוב בקרוב מאוד למדים הצהובים של הקבוצה. שרן ייני, מי ששימש כקפטן וזכה להניף שלל תארים עם מכבי בשנים האחרונות, יצטרף במהלך חלון ההעברות מוויטסה ההולנדית וזה הזמן לפתוח את התיאבון ולהיזכר במה שהשיג עד כה יחד עם מכבי.

ייני הוא תוצר מחלקת הנוער של המועדון ומעולם לא שיחק בקבוצה אחרת בארץ מלבד מכבי. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו במשחק גביע הטוטו מול בני סכנין בעונת 2004/05. במשך מספר שנים הוא השתייך לסגל, אך קפיצת המדרגה הגיעה בעונת 2011/12 בה הפך להיות אחד השחקנים המוערכים ביותר במועדון. משחקו האחראי והחכם, כושר המנהיגות שלו והיכולת לתפקד בצורה טובה במספר עמדות בהגנה וגם כקשר אחורי הפכו אותו לדמות חשובה מאוד. סרט הקפטן שקיבל ייני במספר משחקים במהלך העונה היווה דוגמה טובה לעלייה במעמדו של השחקן.

ההתקדמות של ייני המשיכה גם בעונת 2012/13 והרגע המשמעותי ביותר בקריירה שלו הגיע כאשר זכה להניף את צלחת האליפות כקפטן מכבי ת"א בעונת 2012/13. ייני שותף ב-34 משחקי ליגה מתוך 36 והראה יכולות מגוונות כאשר ברוב העונה תופקד כמגן ימני, עמדה בה לא הרבה לשחק במהלך הקריירה. השחקן המגוון הצליח להראות גם יכולות התקפיות עם שני שערים במהלך העונה כאשר אחד מהם נדיר ביפיו נגד הפועל חיפה. ייני קיבל את האחריות של הצעדת מכבי ת"א כקפטן ומנהיגותו על המגרש עזרה ליציבות בחלק האחורי שספג 30 שערים בלבד במשך כל העונה.

גם בעונת 2013/14 זכה ייני להניף כקפטן את צלחת האליפות. מספר 21 של מכבי היה שותף מלא לאליפות ה-21 בהיסטוריה של הקבוצה כאשר רשם 29 משחקי ליגה, שער ושני בישולים מעמדת המגן הימני. באירופה שותף ייני בכל משחקי הקבוצה שרשמה קמפיין מוצלח בשלב הבתים של האירופה ליג ועלתה לשלב 32 האחרונות בפעם הראשונה בהיסטוריה.

בעונת 2014/15 ייני הוביל את הצהובים עם סרט הקפטן לזכייה בטרבל היסטורי כשמכבי זכתה בגביע הטוטו, ליגת העל וגביע המדינה. בתום העונה, הקפטן נפרד מהמועדון ועבר לשחק בויטסה ארנהיים ההולנדית. במהלך הקדנציה בהולנד הוא רשם 36 הופעות ליגה במדי ויטסה ולאחר תקופת הסתגלות גם תפס מקום משמעותי יותר בהרכב. בחצי העונה הנוכחית הוא שיחק בליגה 10 פעמים וב-8 מקרים הוא גם פתח בהרכב, לפני ששב למדים הצהובים של מכבי ת"א.