מכבי תל אביב 'שחר' חזרה אתמול למסלול הניצחונות במסגרת ליגת העל לנוער. הצהובים הצעירים גברו 1:2 על הפועל ראשון לציון 'יהודה' לאחר מהפך שהגיע בעקבות שערים של דור גלילי ואילון אלמוג. לאחר ההתמודדות סיכם את המאמן גיא צרפתי את ההופעה של חניכיו.

"אני חושב שהמחצית הראשונה היתה מצויינת מבחינתנו", אמר צרפתי,"הקצב, שני הגולים שכבשנו היו מדהימים, גולים של נגיעה בכדור עם הרבה מאוד עוצמה וגולים של שחקני כדורגל. אני חושב שהיינו צריכים להגדיל את התוצאה בחצי הראשון. מצד שני, לא אהבתי את החצי השני שלנו, הפכנו את המשחק למסובך, שחקנים היו צריכים לשחק יותר פשוט ויצרנו לעצמנו בעיה.0 ראשון הגיעו למצבים שהיו יכולים לכבוש מהם". 

על החזרה מפיגור מוקדם וההקרבה של שחקני חלק האחורי הוסיף: " אהבתי גם את עצירת הפנדל של השוער חן עוזרי וגם את ההצלה של רון גבאי, מצד אחד זה התפקיד שלהם אבל אני מאוד מעריך את זה. אני חושב שהיום היתה רוח קבוצתית, משהו שמאוד אהבתי. חוץ מתבניות התקפה וכדורגל לי כמאמן מאוד חשובה הרוח הקבוצתית. אני שמח שראיתי את זה".

בשבת הקרובה ממתין לצהובים משחק גביע מול מכבי הרצליה מהליגה הלאומית, אך צרפתי לא מקל ראש ביריבה: "אני אגיד לשחקנים שבשביל לקחת גביע צריך להתייחס לכל משחק כאילו הוא גמר ולעשות הכנה בהתאם. בתור אחד שלקח גביע עם הבוגרים של מכבי ההכנה היא ברורה, לבוא לכל משחק כאילו הוא גמר, לא לעשות שינויים ודברים שאנחנו לא רגילים אליהם. נתכונן להרצליה בשיא הרצינות".