אחרי הניצחון על הפועל ת"א בדרבי, מכבי תל אביב תנסה להמשיך ביום ראשון הקרוב (21:00) את המומנטום החיובי. הצהובים יארחו את בני סכנין למשחק במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל והיום (חמישי) ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף דיבר לקראת המפגש מול הקבוצה של יוסי אבוקסיס ונשאל תחילה על המגעים להחתמת מאמן חדש: "כרגע אני עדיין כאן, שיהיה לנו משהו להודיע אתם יודעים איפה לקרוא אותו. זה תהליך, אנחנו יודעים את מי אנחנו רוצים ואנחנו עובדים על זה, אני מקווה שההודעה תגיע בקרוב. אני חושב שלא יהיה הוגן לזרוק מישהו כבר למשחק מול סכנין, כך שבכל מקרה בימים הראשונים נעבוד בשיתוף פעולה. נעזור למאמן החדש להכיר את השחקנים, זה נורמלי, מאמן צריך תקופת הסתגלות במועדון חדש".

על ההרכב הצפוי
"אני חושב שההרכב יהיה שונה. כשיש לך סגל כזה גדול הכי נורמלי שתשתמש בו. אני לא מאמין ב-11 שחקנים לכל העונה, זו פילוסופיה שהתאימה בעבר, כיום לכל משחק צריך אסטרגטגיה שונה, יש יריבות שונות וצריך להתכונן לזה". 

על התקרית מול סכנין בגביע בשנה שעברה
"אנחנו תמיד אמרנו שלשופט יש אחריות לעצור משחק ולא לשחקנים, זו העבודה שלו להחליט מתי מישהו פצוע או לא. אם משהו ברור אז שחקנים אינטילגנטים מספיק כדי לדעת מתי לעצור, לדעתי התקרית ההיא לא רלוונטית כבר להיום, אני לא חושב שמה שקרה בעבר קשור לעונה הזו".

על מצבם של אלברמן וגולסה
"לגל אין בעיות, בקשר לאייל נצטרך לראות מה מצב פגיעת הראש שלו".

הפועל היו אגרסיביים מדי בדרבי?
"אני לא מתלונן, דרבי זה משחק של רגשות ואתה צריך לצפות למשחק קשה, מעולם לא חוויתי דרבי קל, בדרך כלל זה אגרסיבי, זה  תלוי גם כמה השופט מגיב ואם הוא לא מגיב בהתחלה אתה מקבל משחק קשוח".

הטעות של ארבלדזה היתה שלא היה התקפי מדי?
"אני לא חושב. מאמנים מקבלים החלטות, אם ניצחת את הצודק ואם לא זה נראה שטעית, זה לא כזה פשוט. אני חושב שלמשחקים האלה זו היתה ההחלטה הנכונה ואולי במשחקים אחרים היינו צריכים משהו אחר. אני לא יכול להגיד כלום שלילי. אין לזה קשר לאימון אלא גם לאנרגיה של השחקנים ודברים נוספים".

על הפרידה מבן בסט
"זה מצב שקשור גם לשחקן, נשארה לו עוד חצי עונה. הוא תמיד היה בחור חיובי, אני משוכנע שהוא יהיה טוב מאוד במועדון החדש ויבקיע הרבה. לפעמים דברין כאלה קורים, אבל אנחנו מרגישים שזה היה הזמן הנכון. תמיד חשבתי שהוא חשוב לנו בסגל והוא היה כזה עד לסיום".