קוראים זה להסופר קלאסיקו הישראלי ולא בכדי. מכבי תל אביב נפרדה הערב (ב) בתיקו 2:2 דרמטי במשחק נגד מכבי חיפה בסמי עופר, משער של קיארטנסון (צמד) בדקה ה-91. כל זאת חמישה ימים לפני המפגש נגד המוליכה, הפועל ב"ש.

 

"אני יכול לומר שפתחנו את המשחק רע מאוד", סיכם ג'ורדי קרויף, "לא נתנו לעצמנו מספיק קרדיט ולא נראינו כמו שרצינו. במחצי השנייה כבר נראינו טוב יותר. איבדנו הרבה כדורים במרכז המגרש ואיפשרנו לחיפה לתקוף ולהיות מסוכנים בהתקפות מהירות. את המחצית השנייה פתחנו טוב יותר וככל שהפכנו ליותר מסוכנים עשינו טעות וספגנו. אני יכול להיות מאושר שהשחקנים האמינו בעצמם עד הסוף והשיגו את השיוויון. הגענו במטרה לנצח ולא השגנו את זה ולכן זה מאכזב".

על ההחלטות שלו על הקווים:

"היה לי קצת חוסר מזל שהיו לי שתי פציעות של שני שחקני הגנה ולכן הייתי צריך לערוך שני חילופים מאולצים וזה לא הותיר לי הרבה תמרון של חילופים בחלק השני של המשחק. קיוויתי לשחק עם חילופים התקפיים יותר אבל זה המצב".

 

על המשחק נגד הפועל ב"ש בשבת:

"התוצאה פה מצד אחד הפכה את המשחק נגד הפועל ב"ש ליותר משמעותי. מצד שני, זהו מרתון. כל משחק הוא כמו גמר מבחינתנו. אנחנו צריכים כרגע להכין את המצב הפיזי של כל השחקנים למשחק".