מכבי ת"א העפילה הערב (ד') לרבע הגמר גביע המדינה. הצהובים נזקקו לדו קרב בעיטות הכרעה וגברו 2:4 על הפועל רעננה לאחר 1:1 בתום 120 דקות בנתניה. בסיום ג'ורדי קרויף סיכם את ההופעה של הקבוצה: "זה לא היה משחק כדורגל טוב לצפייה. בעיקר קרב במרכז השדה.  כשאתה מגיע לפנדלים זו הטלת מטבע ואם יש לך מזל אתה מנצח".

ג'ורדי קרוייף לאחר הניצחון בגביע המדינה על הפועל רעננה

"היינו צריכים לשנות מעט את השיטה שלנו בגלל היריבה", הוסיף המנהל הספורטיבי, "היו מעט הזדמנויות, אני חושב ששתי הקבוצות היו מאוד עייפות וקשה לנתח את זה. הגביע זה שונה ועם כזו עייפות, מה שקרה הוא משחק מרושל עם מעט מאוד חילופי מסירות. לא היינו מספיק טובים".

על הפציעה של סקאריונה
"נראה מה מצבו. זה חבל. ידענו שאנחנו דורשים הרבה ממנו. במשחק הקודם לא הצלחנו להחליף אותו מוקדם יותר והיום זה נגמר מהר מאוד".

על מינוי מאמן חדש
"אני לא יודע אם שמתם לב, אבל אנחנו לא נואשים ולא בפאניקה להביא מאמן חדש. התוצאות משתפרות ואנחנו נודיע על מאמן חדש כשנחשוב שזה הזמן הנכון. אנחנו מחפשים את האיש הנכון לטווח ארוך. אני לא חושב שאשאר המאמן עד לסיום העונה. כרגע יותר חשוב להביא שחקנים. הפוקוס שלנו הוא להשיג את הסגל החזק ביותר שאפשר".

על ראיקוביץ'
"זו העבודה שלו, לעצור כמה שיותר כדורים. אני לא מאמין במילים כמו גיבור, בטח לא אחרי המשחק שלנו היום. כל אחד עושה את עבודתו".

על קיארטנסון:
"לאט לאט אנחנו מבינים איזה שחקנים יש לנו. יש שחקנים שמעדיפים חילופי מסירות ויש כאלה שמעדיפים כדורי רוחב. ואם נביא כדורי רוחב יהיו לו יותר הזדמנויות".

על חיפה וב"ש
"הכי חשוב מבחינתו זה להתייחס לכל משחק לגופו, זה מרתון. אנחנו לא מורים למתמטיקה וחישובי נקודות הם לא בשבילנו כרגע. אנחנו צריכים לאגור נקודות ולא לחשוב על משחק בעוד שבועיים".