יממה לאחר הפרידה משוטא ארבלדזה, מכבי תל אביב כינסה מסיבת עיתונאים לקראת משחק הגביע נגד בני לוד (ש', 18:30). מנהלה המקצועי של מכבי פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "המסיבת עיתונאים הזו שייכת רק למשחק נגד בני לוד, וניגע רק בנושאים האלו. כל שאלה אחרת לא תענה מלבד על משחק הגביע בשבת".

על השאלה מי יעמוד על הקווים

"אני אהיה אחראי על מה שיקרה ביום שבת. מי יעמוד על הקווים תוכלו לקרוא באתר הרשמי כשיש התפתחויות. היה מצב דומה לכך בקפריסין ועמדנו על כך".

על האחריות שלו למצב

האחריות היא שלי, של המאמן ושל השחקנים. אני בחרתי את המאמן והשחקנים כך שאני בראש הפירמידה של האחריות. יש הרבה משחקים שלמאמן יש השפעה ישירה על המשחק, אך בשבועות האחרונים היו משחקים שלא היה צריך השפעה של מאמן, והיה חובה לנצח אותם. השחקנים מודעים לזה".

על היחסים של עם הבעלים מיץ' גולדהאר

"היחסים שלי עם הבעלים מצוינים. דיברנו בקיץ על קשיים שנוכל לפגוש העונה. דברים שתכננו לעשות בקיץ הקרוב אנחנו ננסה להקדים ולעשות בינואר. מיץ' גולדהאר הוא אדם עם אישיות של ווינר. גם אני כזה. הוא לא ירשה למועדון הזה להיות אחר מכך".

על התקופה הקשה במועדון

אנחנו עוברים שנה קשה עם הרבה שינויים. ציפינו לקשיים האלו וזה לא מפתיע אותנו, אך לא ציפינו לשבעה שבועות האחרונים שבהם איבדנו נקודות נגד קבוצות שלא היינו צריכים לאבד נגדן. זה הזמן להיבנות מחדש, להתפקס ולנתב את האנרגיות. יש קשר רציף עם הבעלים ואמון רב בינינו. התוכניות שתכננו לחודש ינואר יתקיימו. לגבי המערך,המערך של ארבלדזה היה בדיוק אותו מערך ב-4-5 שנים האחרונות ואיתו נמשיך".

לגבי שיחה שיערוך עם השחקנים

"השחקנים לא צריכים לדעת הכל, זה לא ריאלטי. הם יודעים שהיה שינוי. אני מדבר עם השחקנים כל הזמן. בשבת נראה אם התגובה של השחקנים היה חיובית או שלילית לשינוי".

על הירידה ביכולת

"המועדון הזה חווה שנים יפות ועכשיו יש קשיים. כמובן שזה משפיע. כשאתה מתרגל לנצח אתה שוכח איך זה להפסיד. הפסדים זה מבחן מציאות טוב כדי להבין איפה אתה נמצא".

לגבי אפשרות שהוא יעמוד על הקווים עד סוף העונה

"אין אופציה שבה אשאר המאמן של מכבי תל אביב עד סוף העונה".

על הרצון לזכות בגביע

"יום שבת יהיה משחק מעניין מאוד, משחק גביע. בשבילנו המשחק הבא הוא הכי חשוב. אחרי הקשיים והאכזבה מההדחה בטוטו והתוצאות הלא מתקבלות בליגה, הגביע הוא משהו שאנחנו רוצים מאוד. גביע זה תואר שאתה רוצה להילחם עליו. זה לא מרתון כמו הליגה, טעות אחת ואתה בחוץ".

לקראת חלון ההעברות

"נעשה את ההחלטות שלנו בינואר לפי אופי התפקידים שאנחנו מחפשים".

על שמועות שפורסמו בתקשורת

"אני מקווה שהאוהדים שלנו לא מאמינים לכל הבלונים שהתקשורת מנפחת. לפעמים, עדיף לא להגיב לכל שמועה אלא למציאות. המועדון במצב לא קל, ביחד נצא מזה עם התוכניות שהכנו".