מכבי תל אביב המשיכה הערב (ראשון) את התקופה הטובה שלה עם ניצחון רביעי ברציפות. השחקנים בצהוב גברו בתום משחק נהדר בנתניה 1:2 על בני סכנין, כאשר גיבור הערב היה אוסקר סקאריונה שחזר להרכב של ג'ורדי קרויף והוביל את הקבוצה עם צמד, כולל שער ניצחון בדקה ה-78.

קרויף אמר במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: "אני חושב שמינוי מאמן זה הדבר הנכון לעשות. אני חושב שחשוב שאני אעשה את העבודה שלי והמאמן יעשה את העבודה שלו וזה מה שיעשה את מכבי חזקה יותר".

על המשחק
"הייתי מרוצה מחצי שעה בערך, לאחר מכן איבדנו את הכדור בקלות רבה מדי. נגד סכנין אסור לעשות זאת כי הם קבוצת מתפרצות מסוכנת".

על הגישה של מכבי
"זה מה שאני רוצה לראות, ומה שכולם רוצים לראות. השחקנים והאוהדים. בסוף סבלנו כי הפסקנו לעשות מה שעשינו בהתחלה. בכדורגל יש כלל שאם אתה מפספס את ההזדמנויות שלך אתה משלם. למזלנו הצלחנו להשוות. המפתח למשחק הזה היה שלא השגנו את השער השני מהר מדי".

על הפער מב"ש
"אני חושב שהשחקנים מבינים שכשאתה עושה טעויות אתה משלם עליהם. ידענו שזו הזדמנות להתקרב לב"ש. ידענו שזה הרגע שאנחנו צריכים להראות שאנחנו ממש רוצים את זה ובאנו להילחם. זו הגישה שאני רוצה לראות ממכבי. היינו יכולים לגמור את המשחק קודם ועל זה אנחנו צריכים לעבוד". 

על המשחקים הבאים מול חיפה וב"ש
"הכי חשוב זה שנתרכז במשחק הבא. ביום רביעי יש לנו משחק גביע, והפוקוס שלי נמצא על זה. זו תחרות חשובה ואני מקווה שגם השחקנים וגם האוהדים מבינים את זה".

על סקאריונה
"יש שני נתונים משמעותיים לגביו. כמות הריצה שלו מדהימה לשחקן בעמדה שלו ובקריירה הוא הבקיע הרבה שערים. היום הוא הראה למה הוא שחקן כזה לאורך כל חייו".

על המשחק הבא
"אני אהיה על הקווים גם ביום רביעי מול רעננה. בעמדה הזו (כמאמן) אני נותן את כל מה שאני יכול. אני רק יושב בחוץ ומקווה שהשחקנים ימלאו את ההוראות והקרדיט מגיע להם".