מכבי תל אביב תנסה להמשיך מחר (שני ב-21:00) את התקופה הטובה בה היא נמצאת כשתתארח אצל מכבי חיפה. הצהובים יגיעו לאיצטדיון סמי עופר למה שיהיה המשחק המרכזי של המחזור ה-20 בליגת העל והערב ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת ההתמודדות.

ג'ורדי קרוייף במסע"ת לקראת מכבי חיפה

לקראת המפגש מול מכבי חיפה אמר ג'ורדי קרויף: "אנחנו יודעים שזה תמיד משחק מיוחד באיצטדיון נהדר. בדרך כלל יש הרבה איכות על המגרש בשני הצדדים, שתי קבוצות שרוצות לשחק ואנחנו מצפים למשחק מרגש. בדרך כלל ההבדל בטבלה לא ממש רלוונטי במשחקים כאלה. שחקנים חדשים תמיד רוצים להוכיח את עצמם, הקהל דוחף את הקבוצה שלו ואנחנו חייבים לכבד אותם".

על הלו"ז העמוס בחודש הקרוב
"היו משחקים שאנשים קראו להם קלים ולא לקחנו שם נקודות. אנחנו ננסה להראות את היכולות שלנו וננסה להיות במיטבנו".

על הקהל של חיפה ובניון
"לא ממש איכפת לי מזה, זו לא הבעיה שלי. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו וזה מה שמשנה, כל השאר אלה דברים שמגיעים מבחוץ ואני פחות מתייחס לזה. זה לא רלוונטי".

על המעבר של דור פרץ
"חשבנו שחשוב בשבילו לשחק יותר, הרגשנו גם שזה יתן לו יותר סיכוי כדי לשחק את כמות המשחקים הדרושים לו. אנחנו בטוחים שיש לו עתיד במכבי ת"א והשאלה היא התזמון בו יתפתח כדי להצליח בקבוצה".

על העמדה בה ישחק שרן ייני
"שרן שיחק במכבי בהרבה תפקידים, אז התשובה תגיע בעצמה. הבאנו את שרן כי הרגשנו שהיכולות שלו על המגרש ומחוצה לו, ובעיקר עליו, יכולות לעזור לנו. אנחנו יודעים שהוא יתן את כולו כדי שהקבוצה תצליח".