פרי גיים

מכבי תל אביב 'שחר' יצאה למשחק חוץ בו הצפינה עד קרית שמונה, שם פגשה את המקבילה שלה למחזור ה-15 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו עם שני ניצחונות רצופים וקיוו להמשיך את העבודה הטובה שעשו בשבועות האחרונים גם נגד המארחים שנמצאו שלוש נקודות מתחת למכבי בטבלה.

גיא צרפתי נאלץ להתמודד עם החיסורים של עמית רוזנבוים (פציעה) ודניאל פרץ (נבחרת) שפתחו בשבוע שעבר, כאשר במקומם עלו בהרכב חן עוזרי ונעם כהן.

מחצית ראשונה

שתי הקבוצות פתחו את המחצית בצורה מהוססת, אך בדקה ה-18 היו אלה שחקני המארחים שעלו ליתרון משער של רותם חטואל. עד סיום המחצית הראשונה ניסה דסה למצוא בכדורים ארוכים מעל להגנת ק"ש את חבריו אבל ללא הצלחה. מתפרצות של אלמוג איילון ודור גלילי הסתיימו גם הן בבעיטות מחוץ למסגרת. בתום המחצית הראשונה ירדה מכבי 'שחר' בפיגור 1:0.

מחצית שנייה 

4 דקות מפתיחת המחצית השנייה הנעת כדור טובה של הצהובים הסתיימה בהכנסת כדור עומק של דסה. אלמוג איילון השתלט ובעט טוב, שוער ק"ש, דניאל בניש הדף, לרגליו של דור גלילי שבעזרת הבלם של היריבה הצפונית כבש את שער השיויון מקרוב. גלילי כבש שבוע שלישי ברציפות.

בדקה ה-77, קריית שמונה השיבה לעצמה את היתרון אחרי שער שכבשה במתפרצת מרגליו של יצחק לוגסי. שחקניו של צרפתי עוד ניסו למצוא את שער השיוויון אך ללא הצלחה ובסיום המשחק נקטע רצף הניצחונות של הצהובים, שיפגשו בשבוע הבא את בית"ר טוברוק.