מועדון הכדורגל מכבי תל אביב שמח להודיע על מינויו של ליטו וידיגאל כמאמן הראשי של הקבוצה. וידיגאל, 47, יליד אנגולה בה שיחק ואימן במדי הנבחרת הלאומית, מצטרף למכבי ת"א מקבוצת ארוקה הפורטוגלית בה אימן מאז 2015.

ליטו שהדריך את ארוקה במשחק הליגה באיצטדיון האור נגד בנפיקה, צפוי לנחות בישראל בימים הקרובים ולחתום על חוזה לשנה וחצי עם אופציה לעונה נוספת. 

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרוייף אמר לאתר הרשמי: "ליטו היה על הרדאר שלנו כבר זמן מה. הוא מביא איתו ידע טקטי, מוסר עבודה ושאפתנות המתאימה בצורה אידיאלית לתרבות שלנו במועדון. אני מאמין כי בעזרת התמיכה של כל משפחת מכבי, ליטו, יעזור למכבי להגשים את השאיפות שלנו".

ליטו הוסיף: "אני שמח ונרגש להצטרף למועדון פנטסטי שכזה. ברצוני להודות לכולם ובמיוחד לבעלים, מיץ' גולדהאר, על האמון שנתנו בי ואני מתחייב בפני כולם כי אעבוד ללא לאות על מנת שנצליח".

הבעלים מיץ' גולדהאר אמר: "יש בפנינו עבודה רבה ואני מאמין כי לליטו יש את היכולות הדרושות והוא מתאים למועדון שלנו. יחד עם כל האוהדים אני רוצה לברך אותו ולאחל לו בהצלחה בתפקידו החדש".

מיד לאחר שפרש ממשחק פעיל בגיל 35 במדי סנטה קלרה הפורטוגלית, ליטו החל בקריירת אימון במדי פונטסולנש ב2004. מאז, אימן ליטו, בריביירו, אסטרייה אמאדורה, פורטימוננסה, אוניאו ליירה, נבחרת אנגולה ב-2011-2012, א.א.ל לימאסול הקפריסאית, בלננשש איתה העפיל למקום שמבטיח מאבק על מקום באירופה כנציגת פורטוגל, לפני שמונה כמאמנה של ארוקה ב-2015.

לאחר שהעפיל לליגה הפורטוגלית הראשונה וסיים את העונה שעברה במקום החמישי המבטיח השתתפות במשחקי המוקדמות של האירופה ליג. ליטו, שהדיח את הראקליס ההולנדית בשלב המוקדמות השלישי, החמיץ העפלה לשלב הבתים עם הפסד 1-3 לאולימפיאקוס בשלב הפליאוף, כשבליגה הפורטוגלית מדורגת ארוקה במקום ה-9 עם 28 נקודות מ-21 משחקים.