מכבי תל אביב 'שחר' חזרה היום (שבת) לנצח לאחר שגברה 1:2 על בני סכנין במשחק חוץ במסגרת המחזור ה-20 של ליגת העל לנוער. בהיעדרו של המאמן גיא צרפתי, שיצא עם משלחת של מחלקת הנוער להשתלמות אצל קבוצת אטאלנטה האיטלקית, הדריfu את הקבוצה המנהל הביצועי פטריק ואן לוון ועוזר המאמן שאול דה צ'וקרל.

הצהובים פתחו טוב את המשחק ונהנו ממחצית ראשונה שסידרה להם יתרון מבטיח לקראת. פרינס תומאס פתח במרכז הקישור של מכבי ובדקה ה-20 הוא גם הצליח לעלות את הקבוצה ליתרון. הקשר קיבל כדור מחוץ לרחבה, הניף את הרגל ושלח כדור חזק שנעצר בחיבורים של המארחחת. רגע לפני ההפסקה מכבי הכפילה את היתרון אחרי שאילון אלמוג הגיע לכדור שניתז מהעמוד והמשיך לרשת. 0:2 למכבי במחצית.

במהלך המחצית השניה סכנין הצליחה להשיג שער מצמק, אך עד לסיום ההגנה של הצהובים עשתה את העבודה, בדרך לשמירה על היתרון וצבירת 3 נקודות שבוודאי יתנו ביטחון לקראת ההמשך.

בעקבות הניצחון העלתה מכבי 'שחר את מאזנה ל-34 נקודות (מקום רביעי). במחזור הבא מחכה לקבוצה דרבי מסקרן מול הפועל ת"א 'ניסנוב', שתארח את ההתמודדות.

ההרכב הפותח של מכבי 'שחר': דניאל פרץ, רון גבאי, נועם כהן, נדב עמרן, פלג משה, שי גולן, פרינס תומאס, נתנאל פרץ, אילון אלמוג, ניל גולדברג ודור גלילי.