פרי גיים
אחרי שנכנעו במחזור הקודם לבני יהודה, הצהובים הצעירים קיוו לחזור למסלול במשחק חוץ לא פשוט במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל לנוער. החבורה של גיא צרפתי התייצבה ברעננה למפגש מול היריבה שערב המחזור דורגה במקום השני בטבלה. המאמן החליט לעלות בהרכב שכלל את נדב עמרן במרכז ההגנה, כאשר למרכז השדה חזר רון זמיר ששיתף פעולה עם עדן קארצב ושי גולן. בחלק הקדמי הוצבו אור דסה, אילון אלמוג ודור גלילי. 

מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם שער מהיר לזכות רעננה שהושג כבר בדקה ה-4. יבלטאל טוואבה נשלח לעומק והצליח להקפיץ מעל השוער, כדור שהמשיך והתגלגל ברשת. בהמשך המחצית הראשונה היוזמה היתה שייכת דווקא למכבי שהחזיקה יותר בכדור. בדקה ה-28 אור דסה מסר לקארצב, שהמשיך עם בעיטה ממרחק אבל השוער של המארחת הצליח לקלוט. 3 דקות לאחר מכן אילון אלמוג חתך משמאל לימין, אך הכדור שלו עלה מעל המסגרת. הלחץ של מכב נמשך ובדקה ה-34 כדור קרן של גלילי הגיע לעמרן שנגח ממצב קורץ לידיים של השוער. רגע לפני ההפסקה (45) רעננה כמעט הבקיעה את השני, אבל הצלה טובה של שוער הצהובים, דניאל פרץ, מנעה כיבוש.

מחצית שניה
בדקה ה-51 צרפתי החליט לרענן את השורות וביצע חילוף התקפי כאשר מחמוד עוויסאת נכנס במקומו של רון זמיר. מארחים הגיעו להזדמנות טובה בדקה ה-56 אבל בעיטה של גיל חדד פיספסה את המסגרת במעט. 8 דקות עברו וגלילי כמעט השיג שיוויון עם נגיחה שחמקה החוצה לאחר הגבהה של דסה. בהמשך מכבי ביצעה חילופים נוספים כשפרינס תומאס החליף את עדן קארצב וניל גולדברג נכנס במקום אילון אלמוג. בדקה ה-70 תומאס קיבל כדור על סף הרחבה ושיחרר בעיטה שטוחה שנעצרה אצל השוער. בדקה ה-79 תומאס סובב כדור חופשי מ-23 מטרים, אבל שוב שוער המארחת היה במקום. 3 דקות לאחר מכן עמית שפירא נכנס כמחליף במקומו של דור גלילי. 6 דקות לסיום אור דסה פינה מקום לנתנאל פרץ. עד לשריקה האחרונה הצהובים לא הצליחו להשיג את השיוויון. 0:1 להפועל רעננה בסיום.