מכבי תל אביב תתייצב ביום שבת הקרוב בשעה 21:00 למשחק העונה. כשהפער מהפסגה עומד על 8 נקודות, הצהובים יארחו את הפועל ב"ש באיצטדיון בנתניה במטרה לשנות את המומנטום של העונה הזו. היום (חמישי) ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

מחפשים הסעה משתלמת למשחק העונה? מכבי מעמידה לרשותם קווי אוטובוס מיוחדים. כל הפרטים כאן

"כל המשחקים חשובים עבורנו, ברור שהמשחק הזה הוא נגד קבוצה שמוליכה את הליגה כך שהוא אקסטרה חשוב. למרות זאת, בסוף זה מרתון וצריך להשיג כמה שיותר נקודות. המרתון נגמר רק כשהוא נגמר ובכך מקרה זה לא ייגמר בשבת. יש עוד מספר חודשים עד לסיום העונה".

ב"ש תהיה מרוצה מתיקו?
"אני חושב שתיקו זו תוצאה מתקבלת מבחינת ב"ש. תוכנית המשחק שלהם תיקבע על ידם ואנחנו צריכים לדאוג לעצמנו".

על כך ששוב יגיע למשחק כמאמן:
"אני לא מאוכזב שאני עדיין המאמן של מכבי, אם זה היה ככה הייתי דואג שזה ישתנה. אני חושב רק על המשחק ולכן אני לא מדבר על דברים אחרים, לכן משלמים לי. מבחינתי הדבר הכי חשוב כרגע הוא המשחק בשבת".

מה מכבי צריכה לעשות נגד ב"ש?
"ראשית, אני חושב שהחזקת הכדור היא חלק חשוב מאוד במשחק שלנו, במשחק החוץ מולם עשינו עבודה טובה אבל ספגנו גולים רכים ולכן הפסדנו. למרות זאת אני חושב שהגישה שלנו למשחק היתה טובה מאוד".

מרסלו וראמון ישותפו?
"נראה באימון אם הם מוכנים. ברור שיש עניינים של תקשורת שצריכים להסתגל אליהם. שחקנים צעירים צריכים תמיד מעט יותר זמן להסתגל. הם למעשה בסיום טרום העונה שלהם וזה החודש הכי חשוב של מכבי אז נמצא את הרגע הנכון לשלב אותם".

על טל בן חיים החלוץ
"אני מתאר לעצמי שזה מצב קשה עבורו, היתה הצעה טובה עבורו אבל הרגשנו שהתזמון לא מתאים מבחינתנו. שחקנים מובילים עוזבים בדרך כלל ביוני. אני חייב להגיד, למרות שזה קשה לו, שאם אסתכל על כל הנתונים, הוא עבד הרבה בשביל מכבי במשחק האחרון. שחקן שהראש שלו לא כאן לא היה משקיע כל כך הרבה ובשבילי ברור שהרגשתי שאם הראש שלו לא במכבי לא הייתי פותח איתו. בדקתי את הסטטיסטיקות שלו ובשבילי זה סימן שהשחקן הזה רוצה להצליח. אני חושב שגם האוהדים צריכים לדעת את זה ובשבילי זה שחקן שעבד קשה עבור הקבוצה. כולם רוצים להתקדם מתישהו אבל אני יודע שהוא נלהב ושהוא ימשיך להיות שם עבורנו. ממש לא נכון שאנחנו לא בקשר טוב. הסברנו את העמדה שלנו בצורה מאוד ברורה ואף אחד לא מופתע. זה חלק מהכדורגל. יש מחשבה מאחורי זה, אין ספק שהמועדון שלנו מוכן למכור שחקנים לאירופה אבל זה גם תלוי בסיטואציה".

על מצבם של סקאריונה, ריקן ופיליפנקה:
"אנחנו עדיין בודקים מה מצבם ואנחנו מקווים שחלקם יהיו כשירים למשחק".