ארון שוינפלד הצטרף למכבי ת"א לאחר שהחלוץ האמריקאי בן ה-26 עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה ל-3.5 שנים במועדון.

שוינפלד, שילבש במכבי את החולצה מספר 25, אמר לאתר הרישמי של המועדון: "אני שמח להתחיל את הפרק החדש בקריירה שלי ומודה למכבי תל אביב על האמון שנתנה בי. אני מצפה להרבה רגעים מאושרים עם חברי לקבוצה החדשים ולא יכול כבר לחכות לפני שאתחיל לעבוד יחד איתם באימונים".

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרוייף, הוסיף: "ארון הוא שחקן שרצינו להחתים זמן מה מכיוון שאנו חושבים כי הוא יוסיף מימד נוסף למשחק שלנו.אני שמח שנוכל להתחיל לעבוד איתו על מגרש האימונים ואני בטוח כי במכבי הוא יחזור להנות מכדורגל".

החלוץ יליד נוקסוויל המתנשא לגובה 193 ס"מ, החל בקריירת המשחק שלו באוניברסיטת 'איסט טנסי סטייט' במדיה כבש 20 שערים ב-72 הופעות. עונה אחת במדי פורטלנד פיניקס הובילה להחתמתו ב-MLS ע"י קולומבוס קרו במדיה כבש 5 שערים ב-51 הופעות. שוינפלד הושאל לדייטון דאץ' לאיונס בה כבש 12 שערים ב-18 הופעות לפני שהגיע לארץ ונחת במכבי נתניה בינואר 2016 ולאחר 2 משחקי ליגה בלבד נמכר להפועל תל אביב. עד תום העונה כבש שוינפלד 8 שערים ב-12 הופעות כשהעונה הוסיף 4 שערים נוספים ב-18 הופעות בכל המסגרות.