ליטו וידיגאל רשם הערב (שבת) בכורה מוצלחת כמאמן מכבי ת"א. לראשונה תחת וידיגאל הצהובים גברו 0:3 על קרית שמונה במשחק במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל, כאשר הכוכב הגדול של הערב היה וידאר קיארטנסון שהפציץ שלושער מרשים. בסיום סיכם וידיגאל את ההופעה של הקבוצה במסיבת העיתונאים.

על ההופעה של הקבוצה:
"לא שינינו הרבה. ניסינו לשנות מעט את דרך המחשבה שלנו. השחקנים הרגישו את האוהדים שלנו שדחפו את הקבוצה, הם עזרו לנו מאוד ואנחנו ראויים לניצחון הזה. זה היה חשוב כי השחקנים שיחקו טוב. למרות זאת, היו הרבה כדורים שלא הצלחנו למסור פנימה ואם נעשה את זה נוכל להבקיע יותר. ברגע של קבלת ההחלטות בהתקפה עשינו כמה טעויות".

על התחושה באיצטדיון:
"כבר שיחקתי באיצטדיונים גדולים אבל זה היה מדהים, האוהדים ראויים לניצחון כזה. אני חושב שהם נהנו. אמנם ניצחנו אבל יש לנו מה לשפר, זה לא משחק מושלם ואנחנו צריכים לעבוד כל היום כדי להפוך לטובים יותר".

על כך שקרויף ישב לצידו:
"אננחו קבוצה ואנחנו צריכים לעבוד ביחד. אם ג'ורדי רוצה להיות על הספסל הוא יהיה ואם לא אז לא. כולנו חושבים רק על הקבוצה כדי להפוך אותה לטובה יותר. אנחנו לא חושבים על עצמנו אלא על מכבי. כדורגל זה החיים שלי. לפעמים אתה מנצח ולפעמים לא. כולם עובדים למען מטרה אחת והמטרה שלי היא מכבי. זה הדבר הכי חשוב. אם כולנו נחשוב ככה יש לנו סיכוי להשיג דברים גדולים".

למה הגעת למכבי?
"יש לי אתגר גדול כאן. מכבי זה מועדון גדול. אני תמיד בוחר אתגרים גדולים. הייתי בפורטוגל בקבוצה קטנה והיום היא עושה דברים מדהימים. הגענו לליגה האירופית עם תקציב קטן. מכבי זה מועדון גדול עם הרבה אוהדים. זה מועדון גדול בישראל והאתגר שלי הוא לעשות משהו גדול כאן".