קפטן מכבי תל אביב, שרן ייני, התייחס במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד בני יהודה (ש, 20:30) גם למאמן ליטו וידיגאל שהשחקנים יסיימו איתו שבוע ראשון של אימונים מלאים: "גילינו מאמן עם הרבה תשוקה שרוצה לנצח ועובד מאוד קשה בשביל זה".

עוד באתר:

על עמדת המגן השמאלי בה משחק:

"אני מעריך מאוד את שני השחקנים שמשחקים במכבי בעמדת המגן השמאלי. אני חושב שגם אבי ריקן וגם עומרי בן הרוש שחקנים מצויינים ואני סומך עליהם באופן כללי. אם אני אצטרך לשחק בעמדה הזו אעשה מה שהמאמן מבקש".

על הקבוצה שמצא בחדר הלבשה מאז שהגיע למכבי:

"מצאתי פה קבוצה של שחקנים שאני מכבד ברמה המקצועית והאישית. אנחנו עובדים על הדברים הקטנים. זה גם מה שהמאמן עובד איתנו עליהם. איך לעמוד ואיך להתקיף קבוצה יריבה. ואנחנו  סה"כ מרוצים מאוד מהשחקנים והצוות המקצועי".

על העובדה שבסיבוב הקודם זה היה רצף המשחקים שמכבי איבדה נקודות:

"אני מאמין שהקבוצה לא הייתה שאננה. צריך להבין שבשבילנו כל משחק שניתן פחות מ-100 אחוז זה לא יעזור לנו. אנחנו צריכים לעבוד טוב ולבוא הכי מוכנים כדי לנצח את המשחק. אני לא מכיר עוד את כל היריבות שלנו. מהרגע שהגעתי היו לנו רק משחקים קשים שנאלצנו לעבוד קשה פיזית וטקטית".

על האימונים:

"מאמן חדש שמגיע יש לו הרבה רעיונות ומסרים שהוא רוצה להעביר והוא מנצל את הזמן כדי להעביר את הרעיונות האלה. אני מניח שככל שהתקדם הזמן יהיה לנו לו"ז קבוע. השחקנים מבינים את זה. אנחנו קבוצה שאוהבת לעבוד ורוצה להקשיב ולעבוד ככה שזה טוב" .

על האפשרות שהפער בצמרת יצטמק לאפס:

"אני תמיד מתייחס למשחקים ביחס שבאר שבע מנצחת ככה שאנחנו תמיד צריכים לבוא לכל משחק כדי לנצח אין לנו פריבילגיה אחרת. הלוואי שהייתי יכול להבטיח שננצח את 13 המשחקים שנותרו וזה היה מעולה אבל אני לא יכול להבטיח את זה. אני יכול להבטיח שעד סוף העונה נעשה הכל כדי לנצח כמה שיותר משחקים. בני יהודה תמיד הייתה יריבה קשה למכבי ואנחנו מתייחסים לזה בכובד ראש".