פרי גיים
אחרי שעברה בהצלחה את מבחן הבכורה תחת המאמן ליטו וידיגאל מכבי תל אביב חזרה לאיצטדיון בנתניה ואירחה את בני יהודה למשחק במסגרת המחזור ה-24 של ליגת העל. הצהובים עלו למשחק בידיעה שניצחון ישווה את מאזנם לזה של הפועל ב"ש ווידיגאל החליט לשמור על הרכב דומה לזה ששיחק במשחקים האחרונים. המשמעות: קיארטנסון, יצחקי, בן חיים ומיכה פתחו ב-11, כאשר במרכז המגרש המשיך רובן מיקאל לקבל את הקרדיט.

מהעבר השני, בני יהודה, שניצחה את מכבי בסיבוב הקודם, הגיעה לאחר הפסד 2:0 להפועל רעננה בו איבדה את השוער אמיליוס זובאס שהורחק. במקומו פתח הערב השוער השני ניקיטה חייקין. תורג'מן וולאסקיס הובילו את החלק הקדמי של האורחים.

מחצית ראשונה
מכבי פתחה את המשחק עם הרבה מאוד ביטחון וכבר בדקה ה-10 עלתה ליתרון. רובן מיקאל השתחרר נהדר על סף הרחבה והכניס מסירה ליצחקי. החלוץ המשיך עם בעיטה לפינה הרחוקה, שפגעה בקורה והמשיכה לרשת. דקה לאחר מכן מיכה כמעט הכפיל אבל הכדור שלו חמק החוצה. עוד דקה עברה והפעם בן חיים איים אם צ'יפ חכם שלרוע מזלו פגע במשקוף. בדקה ה-21 דאבל פס בין מיכה למיקאל הסתיים עם בעיטה של הפורטוגלי – חייקין הדף לקרן.

בדקות הבאות בני יהודה החלה לצאת יותר קדימה והצליחה לייצר משחק קצת יותר דו צדדי. בדקה ה-37 האורחים גם איימו על השער אבל בעיטה חדה של גורדנה פיספסה את המסגרת במעט. 2 דקות לאחר מכן יצחקי הניף את הרגל וניסה את מזלו מ-22 מטרים – חייקין הצליח לעצור את הבעיטה.

מחצית שנייה
ההזדמנות הראשונה בחצי השני הגיעה בדקה ה-49 אחרי שמיקאל מסר כדור עומק חכם לדסה, שעבר את השוער אבל מזווית קשה בעט לרשת החיצונית. שתי דקות לאחר מכן מיכה פרץ מהמרכז ובעט מכ-20 מטרים אבל השוער קלט. הניסיונות של מכבי לגמור את המשחק נמשכו וגם הכדורים שמיקאל חילק לחברים שלו. בדקה ה-64 הוא הכניס כדור טוב לבן חיים, שניסה לכבוש מזווית מעט
חדה ובעט מעל השער. 44 דקות לאחר מכן קיארטנסון קיבל מצב ראשון אחרי שמיכה השאיר לו בעקב, חייקין יצא מהשער, סגר לו את הזווית והצליח להדוף את הבעיטה של האיסלנדי לקרן. בדקה ה-92 קיארטנסון סגר עניין. בניון חדר לרחבה והשאיר למיכה. הקשר יישר רוחב לקיארטנסון שהמשיך בנגיעה לרשת. 0:2 למכבי ת"א בסיום.