אחד השחקנים המסקרנים שהצטרפו למכבי ת"א בחלון ההעברות של ינואר הוא ארון שוינפלד. החלוץ שעבר מהפועל ת"א רק לאחרונה רשם הופעת בכורה במסגרת משחק העונה ולאחר מכן כבר התפנה להעניק ראיון ראשון 'למכביקאסט', הפודקאסט הרשמי של מכבי ת"א.

על הופעת הבכורה דווקא במשחק העונה:
"היה מיוחד להיות חלק מזה. זה היה משחק שלעולם לא אשכח, האוהדים היו מדהימים, האווירה היתה נהדרת ואני שמח שהופעתי במשחק כזה".

כילד שגדל בארה"ב, איך הגעת לכדורגל?
"אהיה כנה, לא הייתי גדול מדי. בגיל 18 הייתי נמוך הרבה יותר, כל החיים שלי לא ממש חשבתי על משהו אחר, אח שלי שיחק והלכתי בעקבותיו".

על התקופה לפני המעבר למכבי:
"היו הרבה גורמים שהרחיקו אותי מכדורגל, המצב שם. היה קשה מאוד להתרכז בהכל בחודשים האחרונים".

מה ההבדל בין מכבי למועדונים אחרים?
"מכבי זה מועדון גדול מבחינה היסטורית, בכל משחק מצפים לניצחון ולא פחות. הטיפול בשחקנים הוא ברמה אחרת ממה שחוויתי. אני מרגיש נהדר להיות פה, קבלת הפנים היא חמה ונחמדה וזה באמת מרגיש כמו בית עבורי".

רואה במכבי כקרש קפיצה?
"ברור שלמכבי יש מוניטין באירופה ומועדונים מכבדים שחקנים שמגיעים ממכבי, אבל כרגע אני מרגיש שאני רוצה להישאר במועדון כמה שיותר ולזכות בכמה שיותר אליפויות".

יש מישהו שכבר התחברת אליו?
"אני מכיר את שגיב (יחזקאל) מהפועל. אני מאוד הוא אוהב אותו, הוא מצחיק ואנחנו מסתדרים מצויין".

על וידאר קיארטנסון:
"אני מכבד אותו מאוד, התנועה שלו ברחבה היא אדירה, הוא תמיד מצליח להתפנות. תחרות היא דבר טוב וזה יכול לעזור לי לגדול כשחקן ואני מאוד מחכה לעבוד איתו. אני לא יודע מה התוכניות של הצוות המקצועי אבל ברור שיהיה נהדר לשחק איתו".

על ההבדל בין טנסי, בה גדל, לתל אביב:
"גדלתי בתרבות יהודית גם בארה"ב, אבל ברור שבישראל זה שונה כשאתה מוקף בהרבה יהודים אחרים. החוף והאוכל כאן מדהימים, יש חיים נהדרים בעיר הזו".

על המשחקים הקרובים מול מכבי פ"ת:
"זו קבוצה שנלחמת עד הרגע האחרון במשחק, הם טובים מאוד העונה. אני מרגיש שהמשחקים האלה הם מבחן אופי ומבחן של כוח רצון. מצפים לנו שני משחקים מולם וקשה לשחק פעמיים בשבוע מול אותה קבוצה".

על האוהדים במשחק מול ב"ש:
"זה היה מדהים. חשוב לי מאוד שזכיתי לקבלת פנים חמה מהם. לא ידעתי איך יקבלו אותי בגלל היריבות, אבל טוב מאוד לקבל מהקהל כזו קבלת פנים חמה".