פרי גיים
אחרי הניצחון על הפועל ראשון לציון בליגת העל, קבוצת הנוער של המועדון התייצבה למשחק במסגרת שלב 32 האחרונות של גביע המדינה לנוער באיצטדיון הביתי ברמלה. המאמן גיא צרפתי ועוזרו שאול דה צ'וקרל בחרו להציב הרכב דומה לזה שניצח 1:2 את ראשל"צ, כאשר דור גלילי ואיילון אלמוג הוצבו בחלק הקדמי.

מחצית ראשונה
מכבי פתחה רע מאוד את המשחק וכבר אחרי מספר דקות נקלעה לפיגור. בדקה ה-7 האורחים מהרצליה מצאו את הרשת בפעם הראשונה, אך לא הסתפקו בכך וכעבור 6 דקות נוספות הכפילו את היתרון בדרך ל-0:2 מפתיע על לוח התוצאות ברמלה. מכבי ניסתה לחזור למשחק ועד להפסקה הצהובים גם הצליחו למזער נזקים. בדקה ה-35 דור גלילי הגביה כדור קרן אל הראש של פאדי נג'אר. הבלם נגח פעם אחת, השוער הדף, אבל הריבאונד חזר אל נג'אר שהפעם שלח אותו לרשת וצימק ל-2:1, שנשמר עד לסיום המחצית הראשונה.

מחצית שנייה
מכבי ניסתה להמשיך את המומנטום גם בפתיחת המחצית השנייה. בדקה ה-53 אור דסה פרץ יפה באגף ימין והכניס כדור רוחב למרכז הרחבה. לרוע מזלו של דור גלילי הוא החליק רגע לפני הבעיטה והגנת היריבה הצליחה לנקות. הצהובים יצאו קדימה במטרה להשיג שער שיוויון אבל היריבה ניצלה זאת כדי לגמור עניין. בדקה ה-83 הרצליה עלתה ליתרון 1:3 אחרי שכדור ארוך מחלק המגרש שלה מצא שחקן התקפה פנוי שהרשית. עמוק בתוך תוספת הזמן, האורחים יצאו למתפרצת נוספת בדרך לשער הרביעי.