מכבי ת"א השיגה הערב (רביעי) מקדמה לאחר שגברה 0:1 על מכבי פ"ת במשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה. ג'ורדי קרויף סיכם בסיום את ההופעה של הצהובים ואמר: "זה היה משחק קשה, יריבה קשה, אבל בגביע אלה שני משחקים ואנחנו לא יכולים לחשוב שמשהו גמור. אנחנו צריכים לבוא באותה גישה. ברור שאם לפני המשחק היה אומרים לי שייגמר 0:1 הייתי לוקח את זה".

לקראת המשחק בשני, שוב מול מכבי פתח תקווה
"זה מאוד קשה, כבר חווינו בשנה שעברה משחקים מול אותה קבוצה פעמיים ולא הלך לנו כל כך טוב. זה תלוי בנו, להראות מספיק אופי כדי לנצח את הסטטיסטיקה. אם אנחנו רוצים להצליח השנה זה מה שאנחנו צריכים לעשות".

על רובן מיקאל:
"חיכינו כמובן לרגע שנדע שנוסא יעבור. הוא היה על הרדאר שלנו. ידענו שיתכן שביום האחרון של חלון העברות נלך על 6 זרים וזה מה שעשינו. הוא הראה היום מה ההוא יודע, צריך לזכור שהוא לא שיחק 3 חודשים, הוא יצטרך קצת זמן. היום תיכננו לתת לו 60 דקות והוא הביא אנרגיה. זה חשוב שלקבוצה יהיה סגל תחרותי בו כל אחד יכול לעזור. ידענו שהוא מקצוען. אפשר לראות לפי הגוף שלו. במדינות כמו ספרד ופורטוגל אתה יודע שגם בחופש השחקנים מתאמנים ושומרים על כושר. ידענו שהוא אפשרות, לא חששנו מהמצב הפיזי שלו. גם לברזילאים שלנו יש לו"ז שונה מאירופה וגם הם יצטרכו זמן, אבל אנחנו יודעים שהם ישתפרו ככל שהזמן יעבור".

על ארון שוינפלד:
"הייתי מרוצה מההופעה שלו. הוא חלוץ ששיחק מול 3 בלמים טובים, הוא עשה את העבודה שלו ועזר לקישור, אני מאוד מרוצה מההופעה שלו".

על טל בן חיים החלוץ:
"כשטל על המגרש הוא בועט את הפנדלים. הוא הבקיע שער אדיר. הוא היה שם כשהיינו צריכים אותו. הוא הבקיע שער שעשוי להיות חשוב מאוד להמשך הדרך".

על אליאל פרץ:
"הוא מאתמן מצוין, הוא מראה גם אופי, יחסית לבחור צעיר, אני מרוצה ממנו ויודע שלמכבי יש שחקן שאפשר לבנות עליו".