מכבי ת"א הצליחה לנצח הערב (שבת) במשחק העונה של ליגת העל. שער של וידאר קיארטנסון בדקה ה-9 העניק לצהובים 0:1 חשוב על הפועל ב"ש שצימק את הפער בפסגה ל-5 נקודות. בסיום המשחק דיבר ג'ורדי קרויף במסיבת העיתונאים לסיכום המשחק.

על צורת המשחק של מכבי
"זה לא בדיוק מה שרציתי לראות אבל אני חושב שהקבוצה היתה עייפה, היתה גם קבוצה טובה שלחצה אותנו. במחצית הראשונה שיחקנו טוב ואם היינו מבקיעים לפני המחצית המשחק היה נראה אחרת. זה היה ניצחון של אופי. הצלחנו להגן על השער, ב"ש לא הגיעה למצבים אבל אני מודה שזו לא מכבי הדומיננטית שאנחנו רוצים לראות". 

"היה להם חוסר מזל עם המחלה של מליקסון, אם הוא היה משחק היו להם 4 שחקנים התקפיים, כמו שאנחנו הצבנו", הוסיף קרויף, "היה חשוב להבקיע את השער הראשון ושיחקנו טוב בחצי הראשון. ברור שרוצים לשחק כדורגל טוב, אבל מה שחשוב היום היא התוצאה. במחצית השניה היינו עייפים יותר, זו תגובת שרשרת, היינו צריכים לחשוב אם להכניס שחקנים שיתקיפו או כאלה שיציבו חומה והיום זה היה יום להציב חומה".

על טל בן חיים הבלם
"ידענו שפיליפנקה לא יכול לשחק אבל ההחלטה היתה די ברורה, לא היה ממש ספק שהוא ישחק. זה גם מוקדם מדי להשתמש בשחקן חדש כמו ראמון, צריך לתת לחבר'ה האלה עוד זמן והיה לי ברור שטל ישחק. מעולם לא הצעתי שחקן לאף מועדון, אני לא יודע מאיפה הגיע הסיפור הזה. ברגע שטל החליט שהוא רוצה להילחם על המקום שלו אמרתי לו שאין בעיה. היום הוא הראה שהגיע לו לשחק".

על מינוי מאמן
"אני חושב שלהביא מאמן לפני ב"ש ומכבי פ"ת זה לא הזמן הנכון. הוא צריך זמן להסתגל ולהכיר את הקבוצה, אנחנו לא חושבים שזה היה הזמן. הודתי לבעלים כי אני מרוצה המהסגל ואני בטוח שהקבוצה תשתפר. עם השחקנים החדשים יהיו לנו הרבה אופציות. אנחנו נשוחח עם הבעלים ונראה מתי יהיה הזמן למנות מאמן. אנחנו רוצים מישהו שאידאלי לשפר את הנקודות החלשות שלנו וגם שיתאים לנקודות החזקות יותר שלנו. כרגע זה לא הזמן הנכון לכך".

איך משפיעה העובדה שהוא מאמן על המורשת שלו במכבי
"אני חושב שזה היה סיכון גדול להיכנס למשבצת המאמן. היה יותר מה להפסיד, אבל זה חלק מהפרויקט שלי, אני מאמין בשחקנים ואם משהו לא בסדר אני לוקח אחריות על המצב. בטווח הארוך אני לא מאמן, אבל אני יודע מה שחקנים נותנים לי ואני מנסה לבחור את ה-11 הנכונים".