5 ימים לאחר המפגש מול מכבי פ"ת במסגרת גביע המדינה, מכבי תל אביב תשוב מחר (שני ב-21:00) לאיצטדיון המושבה. הפעם הצהובים יתארחו אצל הקבוצה מאם המושבות למשחק המרכזי של המחזור ה-22 בליגת העל ועל הדרך ינסו לרשום ניצחון שני ברציפות על אותה יריבה.

ג'ורדי קרוייף במסע"ת לקראת המשחק נגד מכבי פ"ת

היום (ראשון) קיימה מכבי את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק והמנהל המקצועי ג'ורדי קרויף אמר: "מחר יש לנו משחק קשה מול יריבה מאוד קשה, תמיד קשה לנצח פעמיים מול אותה היריבה. המועדון מתרכז היום רק במשחק המאוד מאוד חשוב עבורנו. הם לא הפסידו העונה בבית ואנחנו צריכים להיות מרוכזים, וכל הדברים האחרים שלא קשורים למשחק מחר ייענו ביום שלישי כשנציג את המאמן החדש. המאמןן החדש לא יישב על הספסל מחר. זה לא נורמלי שהוא יגיע ורק ייזרק למשחק כזה. צריך לתת זמן להכיר את השחקנים. העבודה שלו תהיה לנתח את הקבוצה ושהוא יהיה מוכן הוא יהיה על הספסל".

"ברור שחלק מקליטה של מאמן חדש היא לתת לו את המידע הדרוש", הוסיף המנהל המקצועי, "אנחנו בזמן קריטי בעונה והעבודה שלי תהיה לעזור לו. נהיה קרובים מאוד כדי לקבל את ההחלטות הנכונות, עם אותה דינמיקה ותוצאות שהשגנו בתקופה האחרונה. ננסה להמשיך באותה אנרגיה שהקבוצה הראתה במשחקים האחרונים".

על היכולת של אלי דסה:
"הוא סבל מפציעה בתחילת העונה. זה לקח קצת זמן אבל כשהוא מקבל את הדקות הוא נותן תפוקה. אנחנו שמחים שהוא הגיע לרמה שאנחנו צריכים ממנו בתקופה הזו של העונה".

על השינויים הצפויים בהרכב:
"אני אף פעם לא מאמין בקונספט של 11 הכי טובים. לכל קרב צריכים כלים שונים והרכבים שונים ונראה מה יהיה הרכב הבא שלנו".

על הקושי לנצח פעמיים ברציפות:
"השחקנים בדרך כלל אוהבים אתגרים. הם תמיד רוצים לנצח והדרך היחידה שלנו להכין אותם לאתגר היא להראות את הסטטיסטיקה ולאתגר אותם לנצח את הסטטיסטיקה. פ"ת רק שתי נקודות מאיתנו ויש להם עונה מאוד טובה עד כה".