פרי גיים
מכבי תל אביב 'שחר' התייצבה היום (שבת) לאחד המשחקים המסקרנים שיש לליגת העל לנוער להציע. הצהובים התארחו אצל הפועל ת"א למשחק במסגרת המחזור ה-21 ואחרי הניצחון על בני סכנין בשבוע שעבר ניסו להמשיך את המומנטום. המאמן גיא צרפתי הציב הרכב דומה, כאשר ניל גולדנברג, אילון אלמוג ודור גלילי הוצבו בחלק הקדמי. הקפטן עמית רוזנבוים הוצב בעמדת המגן הימני.

מחצית ראשונה
בדקה השלישית מכבי הגיעה למצב ראשון כאשר ניל גולדברג ניסה את כוחו ממרחק, אבל בעט לידיו של השוער. בדקה ה-5 הפועל ת"א עלתה ליתרון אחרי התקפה מתפרצת בסיומה עילאי מוסאיוף השתלט על כדור שהורחק ובעט לחיבורים הרחוקים ופנימה. מכבי ניסתה לחזור למשחק, בדקה ה-10 אילון אלמוג בעט טוב מ-16 מטרים, אך השוער של היריבה הצליח להדוף לקרן. אלמוג המשיך לאיים על השער וכעבור 5 דקות כדור חזק שלו ממרחק פיספס את המסגרת בסנטימטרים.

הלחץ של הצהובים נמשך ובדקה ה-21 גם הגיע השיוויון. רוזנבוים החל במהלך עם מסירה מימין, נתנאל פרץ השאיר לאלמוג, שחדר לרחבה ומול השוער גילגל לרשת. בדקה ה-30 כמעט הגיע השער השני אחרי שרוזנבוים הגביה מאגף ימין, גולדברג המשיך בנגיעה מהעבר אבל החמיץ במעט את השער. עד לסיום המחצית הקצב נרגע מעט ולא נרשמו הזדמנויות ממשיות ליד שני השערים.

מחצית שניה
האיום הראשון על השער בחחצי השני הגיע מרגלי קארצב, שבדקה ה-49 שיחרר כדור שטוח מחוץ לרחבה, שחלף ליד העמוד. בדקה ה-53 אלמוג הכניס כדור נהדר לגולדברג, שמזווית די קשה בעט החוצה. 2 דקות עברו ואלמוג שיחרר בעיטה מסוכנת מ-18 מטרים שנהדפה בקצות אבצבעותיו של שוער הפועל. בדקה ה-57 הצהובים השלימו מהפך. קארצב השתלט על כדור שהורחק, השתחרר נהדר ומ-18 מטרים שלח טיל בחצי גובה שנעצר רק ברשת האדומה. 1:2 למכבי.

בדקה ה-63 המארחת כמעט השיגה את השיוויון לאחר התקפה מתפרצת מהירה, אך הצלה של רון גבאי מהקו מנעה שער. צרפתי רענן את השורות עם מספר חילופים כאשר מחמוד עוויסאת, רון זמיר ועמית שפירא נכנסו במהלך המחצית השניה. בדקה ה-77 זמיר ניסה את כוחו עם בעיטה מ-20 מטרים שהלכה מעל השער. בדקה ה-90 מכבי סגרה עניין. מחמוד עוויסאת נשלח לעומק, עבר שחקן אחד ובעט כדור שנהדף מהשוער הישר אל גלילי. החלוץ לא התבלבל ומול שער חשוף שלח לרשת האדומה את השלישי. בתוך תוספת הזמן הפועל ת"א הצליחה לצמק אבל לא יותר. 2:3 למכבי ת"א 'שחר' בסיום.