אחרי שחזרה למסלול הניצחונות בשבוע שעבר, למכבי ת"א 'שחר' מצפה מחר (שבת ב-12:00) משחק מסקרן במיוחד. קבוצת הנוער של המועדון תתארח אצל הפועל תל אביב לדרבי הגדול של העיר, שייערך במסגרת המחזור ה-21 של ליגת העל לנוער.

החבורה של גיא צרפתי תגיע להתמודדות לאחר שבמחזור הקודם ניצחה 1:2 את בני סכנין במשחק חוץ. המאמן סיפר על התחושות איתם מגיעים שחקניו ואמר לאתר הרשמי: " ניצחנו במגרש חוץ קשה, וכעת אנחנו רוצים להמשיך להציג אופי חזק וקשיחות במשחק שלנו . באופן כללי, אנחנו מגיעים למצבים טובים לכבוש שערים וננסה לתרגם את זה לגולים במשחקים הקרובים".

על המפגש הפיקנטי מול האדומים בוולפסון הוסיף צרפתי: "דרבי זה תמיד משחק מיוחד. כל שחקן כדורגל ששיחק בדרבי של תל אביב זוכר אותו היטב ויודע שדרבי מנצחים בעזרת אופי ונחישות".

ערב המשחק מדורגת מכבי 'שחר' במקום הרביעי בליגה עם 34 נקודות. מנגד, הפועל ת"א 'ניסנוב' תגיע להתמודדות מהמקום ה-7 עם 28 נקודות. בסיבוב הקודם ניצחה מכבי 0:2 משערים של עמית שפירא ואילון אלמוג.

יתר משחקי השבת במחלקת הנוער:

נערים א': מכבי חיפה 'יואל' – מכבי ת"א 'עודד', 10:30 בקצף – תחתון.
גם לשחקנים של אליעזר בן אהרון מצפה מבחן משמעותי במיוחד כאשר יארחו למשחק עונה את הירוקים שמדורגים במקום השני, 5 נקודות מתחת לצהובים.

נערים ב': מכבי ת"א 'אלי פוקס' – מ.ס אשדוד 'מוריס', 10:30 בקרית שלום.
הקבוצה של אלון ברומר תנסה לחזור למסלול הניצחונות אחרי שאיבדה מעט גובה בשני המחזורים האחרונים. על הדרך היא גם תקווה לצמק את פער 4 הנקודות מהפסגה.

נערים ג'

הפועל ראשון לציון – מכבי ת"א 'אלדד', 10:30 בסופר לנד מערבי – סינטטי.

מכבי ת"א 'אילן' – מכבי ברקאי, 10:30 בקרית שלום סינטטי.