יצאתם דרומה, אבל האם אתם מוכנים למשחק העונה? חנות המועדון במתחם סינמה סיטי ראשון לציון נפתחת בימי שבת בשעה 10:00. קחו חולצה צהובה, צעיף ותתחילו להתקדם לעבר הנגב. 

רעבים?
עצרו לנגב חומוס בחיק הטבע. החומוס המעולה של דואי מחכה לכם ביער אמציה ליד כביש 4315. החומוס נפתח מוקדם ביום שבת בשעה 8:00. החומוסייה נחשבת לטובה באזור ואחת הטובות בארץ. החומוס על דואי, הנוף עלינו.

רוצים לקנות?
ברוכים הבאים גם לבירת הקניונים של הדרום. בבאר שבע תוכלו ליהנות משלל קניונים גדולים, וזאת הרשימה המקוצרת: עופר גרנד קניון, ביג באר שבע, קניון עזריאלי הנגב, פאוור סנטר, מול 7 ועוד מרכזי קניות נוספים. תכינו את הארנקים.

אוהבים לפדל?
צאו לרכיבה על אופניים באזור קיבוץ בארי. אזור הרכיבה על אופניים בגבעות המקיפות את קיבוץ בארי נחשב לאחד הטובים בישראל ומאות רוכבים פוקדים את האזור בכל סופשבוע. המסלול הנוח מאפשר להנות ממסלולי רכיבה מצוינים בכל מזג אוויר. תוכלו לבחור באחד מ-4 מסלולים בדרגות רכיבה שונות: המסלול הכתום – מסלול בן כ-8 ק"מ ברמה בסיסית המתאים לרוכבים מתחילים. המסלול הירוק – 11 ק"מ שמותאם לרוכבים מתחילים. המסלול הכחול – מסלול בן כ-12 ק"מ בדרגת קושי בינונית והמסלול האדום – המיועד לרוכבים מתקדמים בן 24 ק"מ ומוכר גם בשם "סובב בארי". אז למה אתם מחכים, תתחילו בבארי ואולי תקבלו את החולצה הצהובה בטור דה פראנס.

לא עומדים במתח לקראת המשחק?
קפצו לחדר הבריחה GameON ותוכלו לבחור באחת משתי המשימות הקבוצתית: משימת החלל או מצרים העתיקה. חדר הבריחה מיועד ל-6-2 אנשים, פתוח בימי שבת ויש 10% הנחה לחיילים. זמן משחק משוער 60 דקות. שיהיה בהצלחה!. 

אוהבים טכנולוגיה ומדע?
פארק קרסו למדע מחכה לכם עם 13 מתחמי משחקים. במהלך הביקור ייפתח בפניכם שער לעולם מרתק של מדע וטכנולוגיה המסקרן ילדים ומבוגרים כאחד, תוך כדי משחק והתנסות בתהליך החקר המדעי, מרגע הגילוי ועד יישומיו השונים. הפארק פתוח ביום שבת בין השעות 17:00-9:00.

הגעתם לב"ש מוקדם מהצפוי?
בשעה 11:00 תוכלו ללכת לשבת תרבות במשכן אמנויות הבמה בעיר, השבוע יתארחו בשבת תרבות המקומית חבר הכנסת בוז'י הרצוג והשר אלי כהן. למה לי פוליטיקה עכשיו? לפחות הכניסה בחינם.

היינו ממליצים לכם לעצור גם במוזיאון חיל האוויר בחצרים אבל לצערנו הוא פתוח רק בימים א'-ה' בין 16:00-8:30, אם בכל זאת תחליטו להגיע למוזיאון בשעות הפעילות דעו שחל על המבקרים איסור מוחלט לצלם מטוסים באוויר או לטפס על המוצגים ברחבת המוזיאון.