מכבי תל אביב שמרה על פער 3 נקודות מהמקום הראשון אחרי שגברה הערב (א') במשחק החוץ 1:2 על הפועל אשקלון. המאמן, ליטו וידיגאל,  סיכם את הניצחון החשוב והתייחס גם ליכולת של הקבוצה בעיקר במחצית השנייה ואמר: "עשינו משחק טוב והכי חשוב שזכינו בשלוש הנקודות. עכשיו אנחנו חושבים על המשחק הבא. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לספוג שער כמו שספגנו בדקה ה-90. אנחנו חייבים להיות מרוכזים לאורך כל 90 דקות. אם לא נדע להיות מרוכזים לאורך כל 90 הדקות אנחנו עשויים להיות מופתעים במשחקים אחרים".

על המאבק מול הפועל ב"ש:

"אנחנו לא מתעסקים כרגע במאבק על התואר. אנחנו מתעסקים רק בדרך שלנו להתארגן ולהתכונן הכי טוב שאפשר למשחק הבא". 

בניון: "יהיו משחקים קשים בפלייאוף. נצטרך לבוא מוכנים ומרוכזים"

אחד השחקנים שרץ הכי הרבה במשחק היה הקשר, יוסי בניון, שבסיום המשחק כמעט ונכנס לרשימת הכובשים, אך הכדור שבעט חמק מהקורה. "אני מביא את האנרגיות מהרצון והחשק לשחק ולנצח את המשחק. לא חשוב לי כמה רצתי העיקר שניצחנו את המשחק הערב", אמר בניון בסיום.

הקשר התייחס לקושי במשחק ואמר: "ידענו שיהיה קשה. גם במשחק הראשון בנתניה סיימנו רק ב-0:0, אז היה משחק קשה וסגור. למזלנו ידענו לעלות ליתרון מוקדם ולנצל את זה ולהמשיך ולצאת קדימה ולכבוש את השני. משום מה אחרי השני הלכנו אחורה וחשבנו שזה גמור. מגיע לאשקלון כל הכבוד שניצלו את זה וכבשו שער מצמק בסיום. מה שחשוב שלקחנו במשחק הזה את שלוש הנקודות".

על מאבק האליפות:

"המשחקים קשים. גם לב"ש היה קשה במשחק אתמול נגד אשדוד ולנו היה קשה הערב. צריך לבוא מוכנים למשחקים, לעבוד קשה ולנצח את המפגשים האלה. לפעמים גם כשמשחקים פחות טוב צריך לדעת לקחת את שלוש הנקודות. אם נשמור על הפער הזה גם בהמשך אז הכל יהיה תלוי במשחקים בנינו לבין ב"ש. יש הרבה קבוצות קשות בפלייאוף. כדי להגיע לשלבים המכריעים במצב כזה אנחנו צריכים להתרכז במשחק הקרוב ולנצח אותו".