מכבי תל אביב עברה בהצלחה את המבחן הראשון שלה בפלייאוך העליון. הצהובים הרשימו הערב (שבת) כשניצחו 0:3 את בני סכנין בדרך לניצחון התשיעי ברציפות שלה בכל המסגרות. מי ששוב היה שותף לחוליית הגנה שסייעה לשמור על שער נקי הוא הקפטן שרן ייני שהתראיין בסיום לאתר הרשמי.

"הפלייאוף התחיל טוב מאוד, היה לנו מאוד חשוב לנצח בצורה מרשימה ועשינו את זה", אמר ייני "זה מסר מאוד חשוב לדעתי. היתה לנו מחצית ראשונה קשה, במחצית השניה החלטנו שאנחנו חייבים ללחוץ וללחוץ עד שנצליח להכריע את המשחק ובאמת כפינו את הניצחון הזה. זה מראה על חוזק של הקבוצה ואני שמח על זה".

על הדחיפה של הקהל:
"אנחנו תמיד מרגישים את הקהל וכיף שהוא דוחף אותנו. חשוב מאוד שזה יימשך והם יימלאו את האיצטדיון. שנרגיש גם במשחקי חוץ בבית, אלה דברים קטנים שחשובים ומוסיפים לאליפות. כל דבר קטן שאפשר להוסיף יקרב אותנו יותר לזכיה בתארים. יש מקרים שהקהל דוחף אותנו במצבים שאנחנו יותר צריכים אותו".

על הטקס לערן זהבי:
"כיף לתת לערן פרחים. חבל שהוא לא איתנו אבל נקווה שבהמשך הוא יחזור אלינו. אני בטוח שהוא מתגעגע ומשחק כזה עם הרבה שערים ואווירה טובה בטח עושה לו כיף. כששיחקתי בהולנד עשה לי משהו לראות את הקבוצה ולראות שהולך לה טוב. מאוד נהנתי גם כשהגעתי לפה".