נבחרת ישראל תעלה ביום שישי לאחד המשחקים הכי קשים שיש לכדורגל העולמי להציע. הכחולים-לבנים יתארחו אצל נבחרת ספרד למפגש במסגרת המחזור ה-5 של מוקדמות גביע העולם 2018 ואחד מאלה שיהיו באיצטדיון בעיר חיחון הוא דור מיכה. הקשר, שחווה תקופה נהדרת בליגה במדי מכבי ת"א, זומן לסגל הלאומי ויקווה לרשום דקות ראשונות במדי הנבחרת במפגש מול יריבה מההטופ של הענף.

"אני תמיד שמח לקבל זימון לנבחרת, ובטח למשחק נגד ספרד", אמר מיכה לאתר הרשמי של מכבי ת"א, "זה משחק חשוב וחווייה מטורפת לכל שחקן, כך  שזה עוד יותר העצים את השמחה שלי להיות בנבחרת. אני באמת מקווה לקבל דקות ולקחת חלק בזה. לאורך הקריירה כבר היו לי תקופות טובות שהאמנתי שאוכל לתרום בהן גם לנבחרת ולקבל דקות, אבל עד היום זה לא קרה. אני מקווה שאולי הפעם זה כן יקרה".

על המשימה המאתגרת במיוחד בהתמודדות מול ספרד הוסיף מיכה: "אתה פוגש שחקנים שאתה מעריץ ומכבד מאוד אבל צריך לתת כבוד עד גבול מסויים. כשזה מגיע לדשא, צריך באמת להיות מרוכזים רק בעצמנו ולנסות להשיג את המטרה – לחזור משם עם נקודות. ברור שזו תהיה אחת המשימות הכי קשות שיש, הכי חשוב זה לתת את הכל ולדעת שלא באנו להתבטל מולם".

לסיום נדרש מיכה גם לתפקוד החדש שלו במדי מכבי. בשבועות האחרונים הוסט לא פעם לעמדת הקשר במרכז המגרש ועל כך סיפר:  "אני מרגיש די טוב בתפקיד באמצע. צריך להגיד שברוב המשחקים ששיחקתי במרכז באיזשהו שלב גם עברתי לכנף. המאמן משלב אותי בשני התפקידים ונותן לי לשחק בשניהם. אני חושב שזה טוב בשבילי וטוב גם לקבוצה, שיכולה לגוון ואני יכול לעזור לה בעוד מקומות במגרש".

מלבד מיכה זומנו לסגל של אלישע לוי 4 שחקנים נוספים של מכבי ת"א: איתן טיבי, אלי דסה, שרן ייני וטל בן חיים החלוץ. בנוסף אליהם יצאו למשימות לאומיות גם הזרים וידאר קיארטנסון (איסלנד), איגור פיליפנקה (בלארוס) ופרדרג ראיקוביץ'. לאיסלנד מצפים בימים הקרובים מפגשים מול קוסובו ואירלנד, בלארוס תתמודד נגד שבדיה ומקדוניה ואילו סרביה תתארח בגיארוגיה.