מכבי ת"א תפגוש ביום ראשון (20:15) את הפועל חיפה ומי שמגיע למשחק בכושר לא רע בכלל הוא רובן מיקאל. הקשר הפורטוגלי, שהגיע רק בחלון ההעברות של ינואר, נכנס לקצב, בישל פעמיים ברציפות בשני המשחקים האחרונים ויקווה להמשיך ביכולת הטובה גם הפעם.

"אני לא אוהב לדבר על הקבוצה השנייה", אמר מיקאל לקראת המפגש עם הפועל חיפה, "אני חושב שהכי חשוב הוא מה שאנחנו עושים. אנחנו עובדים חזק ביחד ולדעתי המשחק הזה תלוי קודם כל במכבי, ביכולת שלנו ובצורה בה נשחק".

יש תחושה אחרת לקראת המאני טיים של העונה?
"אני לא יודע אם יש תחושה מיוחדת. אם אתה עובד ומתאמן ברצינות בכל יום, יש לך סוג של שגרה באימונים ואתה מתייחס לכל משחק ברצינות, עונה סדירה או פלייאוף, אתה מנסה להיות במיטבך תמיד".

על היכולת שלו לאחרונה:
"אני מרגיש טוב במכבי. עבורי היכולת של הקבוצה הכי חשובה. אני לא משחק לבד ויש חברים שעוזרים לי. אני משחק עם עוד 10 חברים וחשוב מאוד שהקבוצה תמשיך להיראות טוב. כמובן שאני שמח שאני עוזר למכבי להשיג תוצאות טובות עד כה".

כשנשאל על השבחים להן זכה בעקבות המשחקים האחרונים הוסיף: "אני שמח שיש רושם חיובי, אבל אני לא אוהב לדבר על מה שאני עושה, אני באמת מעדיף 'לדבר' על המגרש ומי שרואה אותי שיחליט אם מגיעות לי מחמאות או לא".