פרי גיים

הצהובים של ליטו וידיגאל יצאו למשחק חוץ באשקלון במטרה לצמצם בחזרה את הפער מב"ש ל3 נקודות. מספר שינויים בהרכב של וידיגאל, כשיובל שפונגין תפס את עמדת המגן הימני במקומו של אלי דסה (מוצהב) כשאבי ריקן תפס את מקומו בעמדת המגן השמאלי וייני הוסט למרכז הקישור במקומו של אלברמן.

עוד לפני שריקת הפתיחה ערכו באשקלון טקס הוקרה לברק יצחקי, חלוץ הצהובים שגדל באשקלון ולראשונה שב לשחק במגרש הביתי בו גדל. 

מחצית ראשונה

מכבי פתחה טוב את המשחק ובדקה ה-16 כבשה את הראשון. רובן מצא בכדור ארוך בצד שמאל את בן חיים שפרץ לרחבה ונעצר בעבירה. החלוץ ניגש לבעוט את כדור העונשין מ-11 מטרים. איינוגבה הימר על הפינה הימנית והצליח להדוף היישר לרגליו של בן חיים שעט על הריבאונד וכבש מקרוב את ה-10 שלו בליגה. 0:1 למכבי.

ראייקוביץ' הצליח בדקה ה-30 להציל את מכבי מספיגת שער מביך אחרי החזרת כדור לא טובה של איתן טיבי. מכבי עוד הגיעה לשתי הזדמנויות טובות עד סיום המחצית, כשיצחקי בפעולה אישית כמעט ומצא את הרשת של איינוגבה, כמו גם קיארטנסון שדחק כדור מ-4 מטרים סמוך לקורה הימנית של אשקלון. בסיום 45 הדקות הראשונות הצהובים ירדו למחצית ביתרון שער..

מחצית השנייה

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכבי שתי הקבוצות. בדקה ה-50, שוב מסירה ענקית מבית היוצר של רובן מיקאל מצאה הפעם את ברק יצחקי חופשי ברחבה. האחרון לא התבלבל ובעט פנימה. 0:2 למכבי.

אשקלון החלה לחפש את השער המצמק במתפרצות עם מסירות ארוכות במרווחים בין המגנים לבלמים אך ללא הצלחה.

בדקה ה-65, ערך וידיגאל את החילוף הראשון, כשגל אלברמן נכנס על חשבונו של אבי ריקן. ייני הוסט לעמדת המגן השמאלי. בהמשך גם דור מיכה נכנס  במקומו של כובש השער השני, ברק יצחקי.

המשחק הפך להיות שקול כשאשקלון עוד ניסתה למצוא את השער המצמק אך ללא הצלחה. לקראת הסיום וידיגאל ביקש לתת לקיארטנסון מנוחה והכניס במקומו של סקאריונה. מכבי לא מיהרה לצאת להתקפות בעוד אשקלון בחנה כמה פעמים את ראייקוביץ, בבעיטת ממרחק, אך השוער הסרבי היה במקום. בדקה ה-90, אשקלון הצליחה לצמק את התוצאה אחרי שאיבנצ'יץ' הכניע את ראייקו אחרי הדיפת כדור של הסרבי מבעיטה של מתן חוזז ובכך קבע את תוצאת המשחק.