פרי גיים
מכבי ת"א פתחה הערב (שבת) את הופעותיה במסגרת הפלייאוף העליון של ליגת העל. הצהובים אירחו באיצטדיון בנתניה את בני סכנין למשחק במחזור ה-27 כאשר ערב המחזור הפער מהפסגה עמד על 3 נקודות ובעיצומו של רצף של 8 ניצחונות רצופים בכל המסגרות. טל בן חיים החלוץ, שסיים עונש השעיה, חזר להרכב הפותח של ליטו וידיגאל ופתח בחלק הקדמי לצידם של וידאר קיארטנסון וברק יצחקי. רובן מיקאל ודור מיכה הוצבו במרכז השדה. מהעבר השני בני סכנין הגיעה כשהיא ממוקמת במקום הרביעי. המאמן יוסי אבוקסיס בחר לפתוח עם ז'אורז'יניו ופיראס מוגרבי בחוד שלו כשבקישור קיבלו את הקרדיט עטאא ג'אבר וסיראז' נסאר.

מחזור 27 – תקציר הניצחון על בני סכנין

עוד לפני שריקת הפתיחה נערך טקס מרגש לכבודו של ערן זהבי, שהגיע לצפות במשחק של מכבי. במהלך הטקס העניקו ג'ורדי קרויף ושרן ייני חולצה ממוסגרת לקפטן לשעבר, שזכה לתשואות מאלפי האוהדים הצהובים.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם שליטה של מכבי שלחצה על השער של היריבה. בדקה ה-4 רובן מיקאל סובב כדור חופשי מפתיע שמצא את הרשת החיצונית. 3 דקות לאחר מכן מתפרצת מהירה הגיעה לבן חיים, שהגביה טוב אבל קנדיל עצר את הנגיחה של ברק יצחקי. בדקה ה-12 ההגבהה הגיעה מהצד של אלי דסה, אך הפעם קיארטנסון נגח מעט מעל השער.

הדקות הבאות התנהלו עם פחות מצבים ליד השערים, אך בדקה ה-35 מכבי קיבלה הזדמנות טובה.  בן חיים עבר נהדר בתוך הרחבה, חלף על פני שחקן אחד ובעט לפינה הרחוקה, הצלה של קנדיל מנעה ממכבי את הראשון. 2 דקות להפסקה בן חיים הכניס כדור חד מצד שמאל, אבל הוא חלף על פי השער בלי שאף שחקן יצליח לדחוק אותו לרשת של האורחים. 

מחצית שניה
המצב המשמעותי הראשון בחצי השני הגיע בדקה ה-53 עם מתפרצת מהירה של מכבי, יצחקי העמיד את בן חיים במצב לא רע אבל הבעיטה שלו לא היתה מדוייקת והלכה החוצה. הלחץ של הצהובים גבר ובדקה ה-56 הגיע השער. מיכה נשלח באגף ימין והעביר כדור רוחב חד, יצחקי ייצר התרוממות מרשימה ועם כל הלב נגח לפינה הרחוקה ופנימה. 3 דקות לאחר מכן מיכה השאיר כדור טוב לדסה אך הפעם הבעיטה של המגן חלפה מעל השער.

מכבי המשיכה לחפש את השער ובדקה ה-72 גם מצאה את השני. דקה אחת בלבד לאחר שנכנס, ארון שוינפלד בישל למיקאל עם מסירה מצד שמאל, הפורטוגלי המשיך עם בעיטה מדוייקת לרשת הגבוהה של קנדיל חסר האונים. 0:2 למכבי. 5 דקות לאחר השני מכבי מצאה את הרשת פעם נוספת. מיכה רשם בישול שני עם מסירה טובה מצד ימין, בן חיים השתלט וירה כדור שלקנדיל לא היה סיכוי לעצור. בן חיים נהנה מכל רגע ובדקה ה-87 כמעט השלים צמד, לצערו הבעיטה שלו מ-16 מטרים חלפה ליד העמוד. 0:3 למכבי בסיום בדרך לניצחון התשיעי ברציפות בכל המסגרות.