פרי גיים

המשחק שנעל עבור הצהובים את העונה הסדירה הפגיש בין את מכבי תל אביב עם הפועל חיפה של ניר קלינגר. הצהובים עלו למשחק במטרה לסגור את הפער בצמרת מהפועל ב"ש רגע לפני השריקה לפתיחת הפלייאוף העליון.

וידיגאל ערך 4 שינויים בהרכב של מכבי, כשאחד מהם היה שינוי כפוי בעקבות הרחקתו (צהובים) של טל בן חיים החלוץ, כשאוסקר סקאריונה פתח על חשבונו. מנגד, דור פרץ המושאל פתח בהרכב של חיפה יחד עם בן בסט שעבר לשורות הקבוצה מהכרמל בינואר האחרון.

מחצית ראשונה

הדקות הראשונות אופיינו בלחץ גדול של מכבי על שער חיפה במטרה להשיג שער מוקדם, כשמרבית ההתקפות מצד ימין וכללו את יצחקי, מיכה ודסה., שניסו למצוא בסופו של דבר את הרגל של קיארטנסון אך ללא הצלחה. אחרי 25 דקות, התקפה נוספת של מכבי מצד ימין הובילה להרמת כדור של מיכה. דור פרץ ביקש להרחיק, אך נגח לשערו וקבע, 0:1 למכבי.

דווקא אחרי השער יתרון של מכבי, הפועל חיפה הפכה להיות יותר מסוכנת. כשפעמיים העמידו מגרלשווילי ועדן בן בסט את ראייקוביץ' במבחן. גם דור פרץ בשתי בעיטות כמעט ומצא את הרשת של מכבי בשנייה האחרונה לפני המחצית, אך ראייקוביץ' הוריד את הקבוצות למחצית כשמכבי ביתרון 0:1.

מחצית שניה

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכב של מכבי. מכבי פתחה לא טוב את המחצית ולמרות שליטה בכדור התקשתה להגיע למצבים. בדקה ה-61 ערך וידיגאל את החילוף הראשון כשהוציא את ברק יצחקי והכניס במקומו את יוסי בניון. בדקה ה-72 שוב ראייקוביץ' בהצלה נהדרת אחרי בעיטה של פרץ בסיום מהלך התקפה של חיפה.

בדקה ה-77 ערכה מכבי את החילוף השני, כשארון שוינפלד שב מפציעה וזכה לדקות ראשונות מזה חודש על חשבונו של קיארטנסון. בדקה ה-80, דסה איבד כדור ואדילסון כמעט וניצל את הטעות הזו, אך שוב נתקל בראייקוביץ'.

בניון היה קרוב לרשום את ה-0:2 אחרי התקפה מצד שמאל שהסתיימה במסירת רוחב של מיכה, אך בניון פספס את הכדור. בדקה האחרונה של המשחק הכניס וידיגאל את מרסלו הברזילאי למשחק הליגה השלישי שלו על חשבונו של דור מיכה.

בסיום המשחק מכבי רשמה ניצחון חשוב בדרך לפלייאוף. במחזור הבא: בני סכנין.