שרן ייני, כשהיית בן 10:

איפה גרת?
ברמת אביב הירוקה

איפה למדת?
בבית הספר אילנות

איזה שיעור הכי אהבת?
"שיעור חופשי. סתם, היה לנו שיעור דרמה שאהבתי. היה לנו גם חקלאות. אני זקן כזה אז היה חקלאות שהיה נחמד. היתה לנו גינה כזו אם אני לא טועה".

איזה שיעור הכי שנאת?
"תנ"ך לעיתים. אהבתי ושנאתי כאחד. תלוי בסיפור"

היה לך כינוי?
"אף פעם לא היה לי כינוי. ייני זה רק מהכדורגל. קראו לי שרן"

היתה לך חברה?
"לא, זו היתה תקופה שהייתי מציע חברויות ולא היו חוזרות אליי אפילו. עד היום יש מישהי שלא חזרה אליי עם תשובה. לפני איזה שנה וחצי היא אמרה לי שאם הייתי יודעת אולי הייתי אומרת לך כן".

שיעור ספורט אהבת?
"מאוד, בטח. זה כיף. הייית מגיע ב-07:20 לבית ספר והיינו משחקים, לא איכפת לך להזיע ביסודי, אז היינו מתחילים את היום עם כדורגל ואז מגיעים לכיתה".

איזה סדרת טלויזיה אהבת?
"הייתי רואה את כל הסדרות המצויירות. זה גיל שעוד היה טאו טאו לפני בית ספר. גם בולי איש השלג. אחרי זה היה את צבי הנינג'ה, המעופפים הנועזים, המומינים".

איזה מוזיקה היית שומע?
"אף פעם לא הייתי חיית מזויקה. לא הבנתי במוזיקה עד גיל מאוחר ולא היה לי טעם. אפילו יש לי מחשבה מה היה ופאדיחה להגיד ששמעתי את זה".

איזה שחקן הערצת?
"אבא שלי גר הרבה שנים בצרפת והוא הביא לי חולצה של ברנאר לאמה מפ.ס.ז' אז אהבתי אותו. אהבתי גם לשחק כשוער כשהיינו משחקים בשכונה".

איזה קבוצה אהדת?
"את פאריס סן ז'רמן. יוצא דופן קצת. בגלל אבא".

מה היית עושה אם היית מקבל 100 ש"ח?
"קונה מלא ממתקים. הייתי הולך לקיוסק. זה היה מתחיל מבורקס, קוביות סוכר, שקית של גומי למיניהם, מטריות שוקולד. פעם היה לי חוב של 200 שקל, ילד בכיתה ג'. האישה שם היתה רושמת לי ובסוף היא אמרה שהיא כבר לא יכולה לרשום יותר בגלל החוב. חשבתי שסיימתי את החיים שלי, שאני בן אדם גמור. אמא שלי באה, שילמה וכעסה עליי. בצדק".

איך היה ליל הסדר?
"אני הכי זוכר את הריבים כשהילדים רוצים לדלג על הכל ולהתחיל לאכול והמבוגרים לא נותנים לנו. הכיף כשמגיע אחד מי יודע כי זה הסוף ועושים צחוקים. בשר בפטריות ושמנת שדודה שלי היתה עושה רק בפסח אז כולם היו מחכים לזה. גם מרק עם קניידלעך. אני אשכנזי. גפילטע פיש אני לא אוהב אבל בשבילי מרק עוף עם קניידלעך הי משהו, אה ומצה בריי".

היית טוב במציאת האפיקומן?
"בטח. מצאתי הרבה פעמים. אני לא חושב שקיבלתי מתנה בעקבות זה. תמיד ביקשתי מתנות יקרות ערך אבל לא הלך לי".