מכבי תל אביב תארח  (א', 21:00) בערב את מכבי חיפה במחזור ה-29 בליגת העל, ואחרי ההפסד 0:1 להפועל ב"ש ועל רקע פער 6 הנקודות מהמוליכה, הצהובים יקוו לרשום ניצחון ראשון העונה על הירוקים. רגע לפני שריקת הפתיחה ובזמן שאתם עסוקים בניקיונות לסדר פסח, ארגנו לכם את ה'ההכנות האחרונות' למשחק עם כל מה שאתם צריכים לדעת:

עוד באתר:

אצטדיון: נתניה

שריקת פתיחה: 21:00

שופט: אלון יפת

שידור: Live מהמהגרש (באתר ובאפליקציה החל מ-20:45), ערוץ הספורט (55)

דרכי הגעה: למשחק הקרוב לא יהיו שאטלים לאצטדיון.

בוידאו: תקציר הניצחון 0:6 מהמחזור האחרון של עונת 2015/16

אז מה בסגל?

הצהובים יגיעו בסגל חסר. אל איתן טיבי הפצוע מצטרף השבוע גם החלוץ, ברק יצחקי, שנפצע בשריר הירך זכר למשחק חצי גמר הגביע נגד בית"ר ירושלים וצפוי להיעדר בין 3-4 שבועות. אגב, יצחקי גם כך לא היה יכול לשחק במשחק בעקבות צבירת 5 כרטיסים צהובים.

הידעת?

151 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגה והמאזן הוא 58 ניצחונות לעומת 48 ניצחונות לחיפה. עם זאת, מכבי חיפה רשמה כבר שלושה משחקים רצופים ללא הפסד לצהובים (ניצחון  בגמר גביע המדינה, ניצחון בסיבוב הראשון העונה ותיקו 2:2 בסיבוב השני).

הניצחון האחרון של הצהובים היה מהמרשימים בשנים האחרונות במפגשים בין שתי הקבוצות – 0:6 במחזור האחרון בעונה שעברה. ההפסד לב"ש קטע רצף של 11 משחקי ליגה ללא הפסד, כשהתיקו היחיד מתוך 11 המשחקים היה נגד מכבי חיפה בסמי עופר (2:2).

מכבי חיפה מגיעה למשחק הזה מהמקום השישי והאחרון, אחרי שניצחה במחזור האחרון 2:3 את בית"ר ירושלים. לפני כן הספיקה לספוג תבוסה 0:4 להפועל ב"ש במשחק החוץ באצטדיון טוטו טרנר.

במקביל למשחק בנתניה תפתח המחצית השנייה במשחק בין מכבי פ"ת להפועל ב"ש באצטדיון המושבה.