אחרי העלייה לגמר גביע המדינה, מכבי תל אביב תנסה להמשיך מחר (ראשון ב-21:00) את המומנטום כאשר תארח באיצטדיון בנתניה את מכבי חיפה למשחק מסקרן במסגרת המחזור ה-29 של ליגת העל. היום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

"זה משחק קשה אבל אנחנו חייבים לנצח", אמר וידיגאל בפתיחת דבריו, "זה משחק חשוב עבורנו, אנחנו באים אחרי ניצחון נהדר. השחקנים שיחקו טוב מאוד במשחק האחרון ועכשיו אנחנו צריכים להתרכז בליגה. חשוב לנו להיראות טוב. אנחנו מאמינים שהליגה לא גמורה ואנחנו צריכים להילחם".

על המאזן העונה מול חיפה:
"מכבי חיפה לא בעונה טובה אבל זו קבוצה גדולה. המשחקים מולם זה כמו דרבי. אנחנו חושבים רק על עצמנו והכי חשוב שנעבוד ביחד כקבוצה. לא נחנו יותר מדי, יש לנו 3 משחקים השבוע אך חשוב לנו לקחת את 3 הנקודות".

על הפציעה של יצחקי:
"אנחנו תמיד חושבים על הקבוצה. אני מאמין בכל השחקנים שיש לנו כאן. אם הם במכבי יש להם איכות ומחר נחליט מי השחקנים הכי מתאימים למשחק הזה. יש לנו אימון היום. זה אימון ראשון לאחר חצי הגמר ואחרי זה נחליט מי ישחק. הכי חשוב שמי שישחק יתן את כל מה שיש לו".

על היכולת של פיליפנקה:
"אני מאמין בכל השחקנים. לפעמים אתה לא משחק ב-11 אבל כולם חשובים למכבי, הם יודעים שלפעמים יש נסיבות, פיליפנקה היה פצוע אבל עכשיו הוא משחק טוב מאוד. חשוב לנו שהם יתנו הכל כדי לנצח"