פרי גיים
אחרי סדרת תוצאות טובות ועליה למקום השלישי בליגת העל לנוער,מכבי תל אביב 'שחר' הגיעה לאיצטדיון הי"א למשחק חוץ מול מ.ס אשדוד במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל לנוער. תומר אלטמן חזר להרכב הפותח של גיא צרפתי לאחר פציעה ארוכה והוצב במרכז השדה. עמית רוזנבוים הוצב הפעם כבלם, כאשר בחלק הקדמי המשיכו לקבל קרדיט ניל גולדברג, אילון אלמוג ודור גלילי.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה שקולה והתנהל במרכז המגרש עם שליטה קלה של מכבי. שתי הקבוצות התקשו לסכן את השער בפתיחה. בדקה ה-25 עצר השופט את ההתמודדות לטובת הפסקת מים בשל מזג האוויר החם בי"א. בדקה ה-29 מכבי הגיעה למצב ראשון אחרי הרמה של גיא שטח מימין, נתנתאל פרץ בעט די חלש לידיו של השוער. מכבי השתלטה לחלוטין על המשחק בדקות הבאות אבל בדקה ה-44 דווקא אשדוד עלתה ליתרון מפתיע. המארחים קיבלו בעיטה חופשית מ-17 מטרים, השוער עומר כץ הדף אבל אורי זוהר הגיע לריבאונד וקבע 0:1 בהפסקה.

מחצית שנייה
מכבי פתחה את המחצית השנייה עם לחץ על השער של היריבה ובדקה ה-54 גם הצליחה לאזן. אילון אלמוג קיבל את הכדור בצד ימין והגביה לרחבה, נתנאל פרץ התרומם מצוין ונגח לקורה ופנימה. 1:1 באיצטדיון הי"א. 5 דקות עברו ופעולה אישית יפה של אלמוג הסתיימה עם בעיטה טובה ממרחק, השוער הצליח להדוף. בדקה ה-69 אשדוד שוב יצאה להתקפה די נדירה, אך שוב הצליחה למצוא את השער. זוהר ירה כדור חזק שנהדף מהמשקוף הישר ליוני סיסאי שקבע 1:2 לאשדוד. מכבי חיפשה את השיוויון ובדקה ה-84 חילופי מסירות בן עמית שפירא לאור דסה הסתיימו עם בעיטה של האחרון מעל השער. בתוך תוספת הזמן פאדי נג'אר קיבל הזדמנות נהדרת לאזן, אבל הצלה גדולה של שוער המארחים מנעה שיוויון דרמטי. 1:2 לאשדוד בסיום.