מכבי תל אביב חזרה אמש לנצח עם 1:3 על בני סכנין באיצטדיון דוחא ומי שחזר לכבוש הוא וידאר קיארטנסון. החלוץ האיסלנדי שבר בצורת עם צמד שסייע לצהובים לקחת את 3 הנקודות ובסיום ההתמודדות סיכם את ההופעה המוצלחת שלו.

"ברור שאתה מרגיש טוב יותר כשאתה מבקיע", אמר קיארטנסון, "חשוב לקבוצה שהחלוצים יבקיעו וכמובן שזה גם עוזר לנצח משחקים. לא כבשתי מספר משחקים, אבל יש לנו הרבה שחקנים שיכולים להבקיע. בן חיים ומיכה היו למשל בכושר טוב לאחרונה וזה הפך את זה לקל יותר גם עבורי". 

על "התחרות" עם שוינפלד:

"יש לנו הרבה משחקים ואנחנו עושים רוטציה לעיתים. הוא חלוץ טוב מאוד, זה גם טוב עבורי שאני יכול לנוח טיפה מדי פעם. אני מרגיש עכשיו יותר טרי ואני חושב שחזרתי לעצמי ואהיה טוב יותר בהמשך העונה מאשר בחודש האחרון. הייתי מעט עייף וטוב שיש עוד חלוץ טוב בסגל. אני בטוח שאנחנו יכולים לשחק טוב גם ביחד. אנחנו יכולים לשחק בעוד עמדות חוץ מ-"9". יש הרבה שחקנים טובים בקבוצה ויש תחרות על המקום בהרכב. אם הרבה שחקנים בכושר טוב אז לא כולם יכולים לשחק".

על ההחלטה להגיע לישראל:
"ברור שזו היתה החלטה טובה להגיע. המועדון טוב ומשחק כדורגל טוב. מכבי נתנו לי הרבה הזדמנויות והאמינו בי וכמובן שגם טוב מאוד לחיות כאן. יש בישראל הרבה דברים טובים".

על המשך הליגה:
"נילחם עד הסוף ונראה איך זה הולך. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, יש עוד 4 משחקים ולא נרים ידיים".