3 ימים בלבד לאחר התיקו מול בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב תנסה לשוב מחר (שלישי ב-19:45) אל מסלול הניצחונות כאשר תתארח אצל בני סכנין למשחק במסגרת המחזור ה-32 של ליגת העל. הערב דיבר המאמן ליטו וידיגאל לקראת האתגר שצפוי לו ולשחקניו.

"אנחנו צריכים לעבוד בכל מצב. התוצאה האחרונה לא היתה טובה אבל במשחקים שלי כאן הפסדנו פעם אחת, עשינו עוד תיקו אבל את כל שאר המשחקים ניצחנו ואני רואה את העבודה שלנו באור חיובי", אמר וידיגאל, "אנחנו חייבים לעבוד, להיות מקצוענים ולבוא לכל משחק עם כוונה לנצח". 

"על מצב הרוח של השחקנים:
הם מרגישים טוב. הם מקצוענים, מכבי קבוצה גדולה ומצפים מאיתנו להיות מוכנים להילחם כדי לנצח בכל  המשחקים. במשחק האחרון נלחמנו ושיחקנו כדי לנצח, זה לא קרה למרות שהיו לנו הרבה הזדמנויות אבל אנחנו צריכים לחשוב קדימה ולעבוד קשה כדי לנצח את המשחק הבא".

על מצב הפצועים:
"יש שחקנים שהתאוששו, איתן טיבי חזר לאחרונה לאימונים. עכשיו יש לנו רק את ברק יצחקי וטל בן חיים שנפגעו במהלך המשחק. לגבי טל נראה היום מה מצבו. כולם עובדים טוב ומרוכזים במשימה שעומדת לפנינו ואני חושב שאנחנו מוכנים".

על המשך הדרך:
"אנחנו קבוצה גדולה ואנחנו חייבים לחשוב קדימה. מי שנמצא בקבוצה גדולה חייב מנטליות כזו. אין לנו זמן לחשוב על המשחק האחרון. יש לנו 3 משחקים בשבוע ואנחנו צריכים להיות מוכנים ומקצוענים. ככה קבוצות גדולות כמו מכבי מתנהלות".