מכבי תל אביב הוכיחה הערב (שבת) שהיא ממש לא מתכוונת לוותר. הצהובים המשיכו את היכולת הטובה עם ניצחון 0:2 על מכבי פתח תקווה במשחק במסגרת המחזור ה-30 של ליגת העל וצימקו זמנית את הפער מהפסגה ל-3 נקודות. בסיום סיכם המאמן ליטו וידיגאל את ההופעה של חניכיו.

"חשוב לנצח את כל המשחקים, לא רק את זה. אנחנו עובדים על זה", אמר וידיגאל, "עשינו משחק מדהים. יש לנו בעיות אבל אנחנו משחקים חכם מאוד, אנחנו מרוכזים רק במשחק שלנו. זה ניצחןם פנטסטי לשחקנים, הם עובדים חזק והם ראויים לזה. אני נותן את הניצחן הזה גם לקהל. הם נלחמים איתנו ואנחנו מנצחים כי הם תומכים בנו. יש לנו בעיות אבל אנחנו מצליחים להתגבר עליהם עם הרבה ריכוז וחוכמה. אני אומר לשחקנים, תהיו חכמים ואם זה מה שתעשו ולא תעשו טעויות אנחנו ננצח".

המאמן נשאל גם האם הוא לא אהב חלק מהחלטות השיפוט אך הוא ממש לא מחפש הנחות: "אין לי מה להתלונן על היריבה. זו קבוצה טובה ששיחקה טוב. אני לא מדבר על שופטים מעולם. מכבי הוא מועדון גדול בישראל ויש לי כאן אחריות גדולה. אני מייצג גם את הכדורגל הישראלי כאן ואני צריך לחשוב על הפעולות שלי. אני כאן גם כדי לעזור לכדורגל הישראלי. יש לי שחקנים בנבחרת הלאומית ואני חייב לכבד את הכדורגל הישראלי. דרך העבודה שלי היא להשתפר כל הזמן".

על כך ששוב נתן קרדיט ליוסי בניון:
"הוא באמת צעיר. מנאטלית הוא צעיר ואני מברך אותו על המשחק הזה, אבל אני תמיד מדבר על הקבוצה. אם נעבוד כקבוצה תהיה לנו הזדמנות להשיג דברים גדולים".