אחרי שביום ראשון האחרון גברה 0:3 על מכבי חיפה באחד ממשחקיה הטובים בתקופה האחרונה, מכבי תל אביב תקווה לשמור על יציבות גם בשבת (20:30). הצהובים יארחו את מכבי פ"ת למשחק במסגרת המחזור ה-30 של ליגת העל והיום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בה התייחס המאמן ליטו לוידיגאל לנושאים שעל סדר היום.

על המשחק הצפוי:
"כל המשחקים קשים מאוד וזה מה שאנחנו חושבים. השחקנים עושים עבודה טובה וניצחנו במשחק האחרון, זה היה משחק טוב מאוד, זו הפעם הראשונה שניצחנו אותם העונה (מכבי חיפה). הצורה בה השחקנים שיחקו גרמה לזה להיראות קל אבל זה לא היה ככה. אנחנו עובדים ביחד כחודש וחצי – חודשיים. אנחנו מתחילים להתקדם. לכל משחק יש את ההיסטוריה שלו. מכבי פ"ת קבוצה טובה אבל אנחנו מתרכזים במשימה שלנו ובדרך המשחק שלנו. זה מה שאנחנו מדברים עליו, להיות מפוקסים ואנחנו צריכים להילחם כדי לקחת 3 נקודות". 

תנסו להלחיץ את ב"ש?
"אנחנו תמיד חושבים על עצמנו, מה שחשוב הוא מכבי פ"ת ואנחנו משחקים מולה. אחרי זה נחשוב הלאה. זה מה שאני אומר לשחקנים שלי".

ירד מכם לחץ בעקבות צמיחת הפער בפסגה?
"אנחנו משחקים בצורה רצינית, אנחנו עובדים ונלחמים. אולי אתם חושבים שהמשחק בחיפה למשל היה קל אבל זה לא. דרך העבודה יוצרת כדורגל כזה. אנחנו בגמר הגביע ועכשיו צריך להתרכז בליגה ולנסות לנצח את כל המשחקים עד סוף העונה. אנחנו רוצים לנצח את כל המשחקים. חשוב שנאמין בעבודה שלנו. אם נעשה את זה ונהיה מפוקסים יש לנו הזדמנות לנצח יותר משחקים, על זה אנחנו מדברים. בסוף נראה מה יקרה. הכי חשוב הוא המשחק הבא".

על מצב הכשירות של השחקנים:
"בשבוע האחרון היו לנו  3 משחקים. השחקנים במצב טוב ואנחנו צריכים להיזהר מעט כי יש שחקנים ששיחקו אולי כבר 60 משחקים העונה וזה הרבה. לפעמים יש בעיות של כשירות אבל הכי חשוב שיש לי כאן מקצוענים שעובדים קשה ואם יש בעיות אנחנו עוברים אותם".

על היכולת של גולסה:
"הוא שחקן פנטסטי ואיש גדול אבל אני תמיד אומר שהכי חשובה היא הקבוצה. לעבוד חזק כקבוצה. הוא שחקן קבוצתי, היו לו פציעות, אבל עכשיו הוא חוזר ברגע טוב ואני מקווה שהוא ימשיך ככה כי אנחנו צריכים את כל השחקנים. אם כל אחד יתן את מה שיש לו יש לנו יותר הזדמנויות לנצח".