מכבי ת"א 'שחר' חזרה היום (שבת) אל הדשא לאחר פגרה בת כחודש והמשיכה את המומנטום מהניצחון על הפועל ת"א בדרבי. הצהובים גברו 1:2 על הפועל אשקלון במשחק ביתי ברמלה במסגרת המחזור ה-22 של ליגת העל לנוער.

מכבי החלה את המשחק בצורה טובה ושלטה במגרש בדקות הראשונות של ההתמודדות. השליטה של הצהובים גם התבטאה בבעיטת וולה ממרחק של עדן קארצב בדקה ה-17, אך הכדור שלו חלף סנטימטרים מהעמוד. בהמשך גם היריבה נכנסה לעניינים והחלה לסכן מעט את שערו של עומר כץ, ששב מפציעה ארוכה, אך למרות הנסיונות של אשקלון שחקניו של גיא צרפתי המשיכו לגלות דומיננטיות. למרות זאת, המחצית הראשונה הסתיימה ב-0:0.

מכבי המשיכה לנסות למצוא את השער הראשון, בדקה ה-58 היא גם הצליחה לעשות זאת אחרי שדור גלילי קיבל את הכדור ברחבה ושלח בנגיעה מהאוויר אל הרשת של אשקלון. הצהובים לא הורידו את הרגל מהגז ובדקה ה-69 הגיע השני. הפעם ניל גולדברג בעט כדור שהשוער האורח הצליח רק להדוף ואילון אלמוג שלח את הריבאונד פנימה. בדקה ה-89 הדרומיים הצליחו לעלות על הלוח על שער מצמק, אבל לא יותר מזה.

בעקבות הניצחון שהשיגה עלתה מכבי 'שחר' למקום השלישי בליגת העל לנוער. הצהובים העלו את מאזנם ל-40 נקודות וניצלו את ההפסד של מכבי פ"ת לקרית שמונה כדי לחלוף על פני המלאבסים. במחזור תתארח הקבוצה אצל מ.ס אשדוד.